بازدید 5242

تجلیل‌مشاور وزیر‌دفاع از پیشمرگان‌کرد‌مسلمان

مشاور وزیر دفاع گفت: پیروی از ولایت فقیه و همدلی و وحدت بین اقشار مختلف مردم در ایران اسلامی از مهمترین دلایل موفقیت و اقتدار نظام و انقلاب در جهان است.
کد خبر: ۴۷۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰ 01 March 2015
مشاور وزیر دفاع گفت: پیروی از ولایت فقیه و همدلی و وحدت بین اقشار مختلف مردم در ایران اسلامی از مهمترین دلایل موفقیت و اقتدار نظام و انقلاب در جهان است.

به گزارش ایرنا، سردار حسین دقیقی عصر روز یکشنبه در همایش تجلیل از پیشمرگان کرد مسلمان مهاباد اظهار کرد: این عوامل باعث شده تا ایران اسلامی به لحاظ امنیت پایدار به یکی از باثبات ترین کشورهای منطقه مبدل شود.

وی گفت: حضور همه جانبه و گسترده مردم در عرصه های مختلف جامعه، علاوه بر تامین امنیت پایدار موجبات رشد و توسعه کشور را نیز در زمینه های مختلف فراهم کرده است.

سردار دقیقی با تاکید بر انسجام و اتحاد بیش از پیش مردم در راستای پاسداری و صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی افزود: حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف انقلاب و بویژه دفاع مقدس باعث شده است تا هیچ قدرتی نتواند مردم ایران اسلامی را از راهشان باز دارد.

وی با قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های پیشمرگان کرد مسلمان در طول هشت سال دفاع مقدس افزود: برگزاری همایش تجلیل از پیشمرگان کرد مسلمان اقدامی در جهت پاسداشت غیورمردان و حماسه سازانی است که در مسیر تحقق دستاوردهای نظام و فرمایشات رهبری با تمام توان خود در مسیر نظام و انقلاب جانفشانی کردند.

مشاور وزیر دفاع با بیان اینکه انقلاب اسلامی هیچگاه ایثار و از خودگذشتگی مردم کردستان به ویژه پیشمرگان کرد مسلمان را فراموش نمی کند اضافه کرد: این وظیفه تک تک ماست که با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای پیشمرگ و ادامه دادن راه آنان که برای تداوم این انقلاب اسلامی تلاش کرده اند از دستاوردها و اهداف آنان پاسداری کنیم.

فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد نیز در این مراسم کردستان را نماد اتحاد و وحدت ملت ایران دانست و گفت: مردم این خطه با تمام وجود خود از کیان اسلامی در برابر دشمنان انقلاب دفاع کردند.

سردار دلاور رنجبرزاده افزود: برگزاری این آیین نقش مهمی در انتقال مجاهدت ها و فداکاری های آنان به آحاد جامعه دارد و امید است بتوان با این اقدام ضمن تجلیل از جانفشانی های آنان، فرهنگ ایثار و شهادت را به بهترین نحو ممکن در جامعه نهادینه کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هیچگاه ایثار و از خودگذشتگی مردم کردستان به ویژه پیشمرگان کرد مسلمان را فراموش نخواهد کرد، گفت: امروز وظیفه همه ما و مسئولان قدردانی از تلاش ها و از جان گذشتگی و جانفشانی های این عزیزان است.

در ادامه این مراسم که با حضور فرماندار مهاباد، امام جمعه و شماری از مسوولان این شهرستان برگزار شد از تعدادی از پیشمگران کرد مسلمان این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

شهرستان مهاباد با 217 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و 116 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل