بازدید 3868

پیروزی ارزشمند لیورپول در آنفیلد

لیورپول با این پیروزی با ۴۸ امتیاز در رده چهارم جدول ایستاد و منچستر سیتی هم با‌‌ همان ۵۵ امتیاز تیم دوم جدول ‌ماند.
کد خبر: ۴۷۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵ 01 March 2015
شاگردان برندن راجرز بعد از حذف از لیگ اروپا در یک بازی دیدنی در آنفیلد از سد تیم منچسترسیتی گذشت. لیورپولی‌ها در یک بازی پر هیجان و زیر باران شدید بندر لیورپول با نتیجه ۲-۱ از سد حریف خود گذشتند؛ آن هم در بازی که می‌توانست تعداد گل‌هایی به مراتب بیشتر از این سه گل داشته باشد.

به گزارش «تابناک»، لیورپولی‌ها که چند روز پیش‌ ناباورانه‌‌ در لیگ اروپا برابر بشیکتاش در ترکیه حذف شدند، امروز در برابر دیدگان ۴۵ هزار تماشاگر پرشورشان به مصاف منچستر سیتی رفتند و بازی را از‌‌ همان ابتدا هجومی آغاز کردند. لالانا ستاره لیورپول در ابتدای بازی بود. او در‌‌ همان دقیقه هفتم به زیبایی، دروازه جو هارات را گشود، ولی این گل آفساید اعلام شد. با این حال لیورپولی‌ها برای رسیدن به گل چندان معطل نشدند و در دقیقه ۱۱ جوردن هندرسون به زیبایی و روی اشتباه کمپانی با یک شوت سرکش از پشت محوطه جریمه دروازه سیتی را گشود.

پیروزی ارزشمند لیورپول در آنفیلد

هنوز بازی به دقیقه سی‌ام نرسیده بود که سیتی گل خورده را جبران کرد؛ هرچند در این میان هر دو تیم بار‌ها و بار‌ها صاحب موقعیت گلزنی شدند، یا دروازه‌بان‌ها و یا تیر دروازه مانع گلزنی آن‌ها شد. در دقیقه ۲۵ روی همکاری توره، سیلوا و آگرو این ادین ژکو بود که صاحب موقعیت شد و با چسباندن توپ به تور دروازه لیورپول برای دقایقی آنفیلد لا در سکوت فرو برد. نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

بازی در نیمه دوم در شرایط برابری دنبال می‌شد تا اینکه بار دیگر یک ضربه فنی از پشت محوطه جریمه، سرنوشت بازی را به سود لیورپول تغییر داد. این ‌بار این کوتینیو بود که با پاس استرلیگ و از پشت محوطه جریمه، دروازه سیتی را گشود تا به ‌رغم تلاش دو تیم در پانزده دقیقه ‌مانده، این لیورپول باشد که تیم پیروز این بازی باشد.

لیورپول با این پیروزی با ۴۸ امتیاز در رده چهارم جدول ایستاد و منچستر سیتی هم با‌‌ همان ۵۵ امتیاز تیم دوم جدول ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل