بازدید 3628

نفرات برگزیده خانواده دی مشخص شدند

نفرات برگزیده مسابقه فرهنگی خانواده دی که به مناسبت جشنواره دی برگزار شده بود همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) اعلام شدند.
کد خبر: ۴۷۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰ 01 March 2015
نفرات برگزیده مسابقه فرهنگی خانواده دی که به مناسبت جشنواره دی برگزار شده بود همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) اعلام شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، مراسم قرعه‌کشی مسابقه فرهنگی جشنواره دی که در بین کارکنان بانک دی و خانواده ایشان برگزار شده بود در سالروز میلاد حضرت زینب (س) قرعه‌کشی و 10 نفر که پاسخ صحیح داده بودند، انتخاب شدند.

در این مراسم که با حضور نمایندگان کمیته فرهنگی، معاونت سرمایه انسانی و توسعه مدیریت، حوزه مدیریت و جمعی از کارکنان بانک انجام شد، مدیرکل روابط عمومی بانک دی به تشریح روند برگزاری مسابقه و اهداف آن پرداخت.

ابراهیم صفرلکی گفت: جشنواره دی که با هدف معرفی محصولات و خدمات بانک به مشتریان در بعد بیرونی و ایجاد نشاط سازمانی در بعد درونی از اول زمستان امسال آغاز شد، برنامه‌های متنوعی را شامل می‌شد که یکی از مهمترین آنها برگزاری مسابقه‌ای فرهنگی مخصوص کارکنان و خانواده ایشان بود.

وی افزود: در قالب این مسابقه آموزه‌های دینی و فرهنگی با معرفی کتاب معراج السعاده به تالیف علامه نراقی و با گستره خانواده کارکنان در سراسر کشور انجام شد که الحمدلله با استقبال مناسبی از سوی همکاران مواجه شد.

در این مسابقه بیش از 1150 نفر از کارکنان و خانواده ایشان شرکت کردند که در روز قرعه‍‌‌کشی 10 نفر به قید قرعه انتخاب شدند و بزودی طی مراسمی به هر یک، سکه بهار آزادی تعلق خواهد گرفت. نکته قابل توجه درباره برندگان این قرعه‌کشی برگزیده شده هشت نفر از خانواده همکاران بانک است.

بر اساس اعلام روابط عمومی بانک، مسابقه بزرگ نظرسنجی بانک دی نیز که همزمان با این مسابقه و در قالب جشنواره دی آغاز شده بود و هم اکنون لینک آن بر روی سایت وجود دارد به دلیل استقبال از آن تا پایان اسفند ماه تمدید شده است.

اسامی نفرات برگزیده مسابقه فرهنگی خانواده بانک دی به شرح زیر است:

1 ـ خواهر خانم ساجده فراهانی کارمند شعبه بیرجند
2 ـ مادر آقای محمد امیری کارمند شعبه قم
3 ـ مادر آقای شاهین کفایتمند کارمند شعبه تبریز
4 ـ پدر آقای علی‌اصغر آزاد منجیری کارمند شعبه ملت تهران
5 ـ پدر آقای پیمان الیاسی‌راد کارمند شعبه مرکزی
6 ـ خواهر خانم فریبا حدیدی کارمند شعبه اصفهان
7 ـ خواهر آقای حسین کلاته غربی کارمند شعبه شهر ری
8 ـ خواهر آقای مهران حسینی کارمند شعبه قزوین
9 ـ مهدیه محبی کارمند شعبه بجنورد
10 ـ یاسمن نوری کارمند شعبه میدان توحید
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر