بازدید 1888
چند خبر از پرسپولیس

پرسپولیس با لباس‌های جدید راهی ازبکستان می‌شود

کد خبر: ۴۷۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹ 01 March 2015
تیم فوتبال پرسپولیس با البسه جدید و کامل راهی ازبکستان می‌شود.

.به گزارش باشگاه پرسپولیس، با اقدامات صورت گرفته از سوی باشگاه، سرخپوشان با البسه جدید راهی ازبکستان خواهند شد. البسه جدید بسته‌ای کامل از لباسهای زمستانی، لباس اردو، لباس تمرین و لباس بازی است که از این بازی در اختیار سرخپوشان قرار می‌گیرد. باشگاه برای استفاده از لباس‌ها در بازی بنیادکار در حال انجام اقدامات اداری و کسب تاییدیه کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

علی‌عسگری به ازبکستان نمی‌رود

حمید علی‌عسگری که در جریان یکی از تمرینات از ناحیه مچ پا آسیب دید پس از گرفتن عکس و با توجه به معاینات و نظر پزشک متخصص نیاز به استراحت داشته و با توجه به عدم امکان حضور در بازی با بنیادکار، سرخپوشان را در سفر تاشکند همراهی نخواهد کرد.

نژاد فلاح همراه سرخپوشان به تاشکند می رود

محمد حسین نژاد فلاح در سفر به ازبکستان جهت انجام دومین بازی از سری رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا سرخپوشان را همراهی خواهد کرد

تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقتدرانه خود در بازی خانگی برابر لخویا از اولین هفته رقابتهای جام قهرمانان آسیا امشب با پرواز چارتر تهران را به مقصد تاشکند ترک می کند.

محمد حسین نژاد فلاح در این سفر همراه سرخپوشان خواهد بود تا از نزدیک مسائل تیم را تعقیب کند. در این سفر مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسئول امور بین الملل باشگاه نیز وی را همراهی خواهند کرد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی