بازدید 3156

نگاه شما: خانه های دولتي نيمه كاره رها شده اند!

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۷۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲ 02 March 2015
واحدهاي مسكوني دولتي در ملكان  كه بيش از 10 سال است نيمه كاره رها شده اند!

سالهاست در روبروي چشم شهروندان ملكاني چند بلوك ساختمان دولتي نيمه كاره مشاهده مي شود كه همچنان بلاتكليف رها شده اند!

اين واحدهاي مسكوني در 6 بلوك و دهها واحد احداث شده و در شهرك وليعصر(عج) ملكان و در جنب جهاد كشاورزي ملكان واقع شده اند كه اگر به موقع تكميل مي شدند مي توانست دهها خانواده نيازمند و يا كارمند دولتي اجاره نشين را صاحب خانه كند.

تمامي امورات ساختماني آنها از قبيل فنداسيون و نازك كاري نيز  به اتمام رسيده و نيمه كاره رها شده اند و متاسفانه بعلت گذشت  سالها به نظر مي رسد عمر مفيد خود را سپري نموده اند و صد افسوس پول بيت المال هدر شده است.

در اين خصوص رئيس اداره راه و شهرسازي ملكان مي گويد اين واحدها در اوايل دهه 80 توسط اداره كل مسكن و شهرسازي وقت استان در قالب طرح واحدهاي به شرط تمليك احداث شده تا به افراد بدون خانه واگذار شود.

محرم پور افزود در آن زمان بين اداره كل و پيمانكار اختلاف افتاده و از آن سالها اين واحدها نيمه كاره مانده اند.

وي گفت پرونده اختلاف بين مجري و پيمانكار اين پروژه هم اكنون در دادگاه بوده و اداره كل راه و شهرسازي پيگير اين موضوع مي باشد.

سئوالي كه در اينجا به ذهن مي رسد اين است كه چرا بايد بخاطر اختلاف بين مجري و پيمانكار پروژه بزرگ و مهم بيش از يك دهه تعطيل شده و دهها واحد مسكوني كه با پول بيت المال احداث شده اند بيش از 10 سال نيمه كاره و بلاتكليف رها شوند و به قول رئيس اداره راه و شهرسازي عمر مفيد خود را نيز از دست بدهند.

 باعث تاسف است كه هر شخص حقوقي يا حقيقي نيز بخواهد اين واحدها را خريداري نمايد بايد بعلت گذشت سالها و سپري شدن عمر مفيد بنا اين پروژه را كه با پول بيت المال احداث شده تخريب و مجدداً اقدام به احداث بنا كند!

اميد است مسئولين اداره كل راه و شهرسازي استان و مسئولين شهرستان ملكان سريعاً در خصوص اين پروژه قديمي و بلاتكليف و نيمه كاره رسيدگي نموده و به سئوالات صدها شهروند ملكاني رهگذر از اين محل جواب قانع كننده بدهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل