بازدید 2091
نتایج لیگ برتر تکواندو

پیروزی دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین

تیم شهرداری ورامین در دومین بازی هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر موفق به پیروزی برابر بانک شهر شد.
کد خبر: ۴۷۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰ 01 March 2015
تیم شهرداری ورامین در دومین بازی هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر موفق به پیروزی برابر بانک شهر شد.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، در ادامه رقابتهای هفته پنجم از مرحله برگشت سیزدهمین دوره لیگ برتر تکواندوی جوانان و بزرگسالان (جام خلیج فارس)، یادواره شهید غنیمت پور که از صبح امروز (یکشنبه) در خانه تکواندو در حال پیگیری است؛ دو تیم شهرداری ورامین و بانک شهر رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان این رقابت جذاب، شاگردان پیام خانلرخانی با نتیجه 5 بر 3 به برتری رسیدند.

محمد خمسه، فرهاد عبدالهی، سیداحمد خسروفر، محمد امامی و سجاد مردانی بردهای تیم شهرداری را به دست آوردند و پیروزی های تیم بانک شهر، توسط آرش صلاحی نژاد، رضا کریمی و مسعود قهرمانی کسب شد.

همچنین پیش از این، دو تیم دانشگاه آزاد و مجتمع فرهنگی ورزش جوانه رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان شاگردان نعمت خلیفه در تیم دانشگاه با نتیجه قاطع 8 بر صفر به برتری دست یافتند و 3 امتیاز این پیکار را به نام خود ثبت کردند.

آرمین هادی پور، جواد امیری، داود عبدالرضایی، رضا حبیبی، مجید بهرامی، سعید رجبی، پیام قبادی و حسین قربان زاده ترکیب تیم دانشگاه آزاد را تشکیل دادند که هر 8 نفر موفق به کسب پیروزی برابر حریفانشان شدند.

اما در آن سو محمد سلیمانی، شاهین پورمنصور، محمدصادق طالبی، مرتضی گیل، بهنام نامی، امین خراسانی و علی اسدی اعضای تیم جوانه بودند که با هدایت رحیم صالحی برروی شیاپ چانگ رفتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی