بازدید 1695

توتی: مدت‌هاست که منتظر رویارویی با یوونتوس بوده‌ایم

کاپیتان تیم فوتبال رم به هواداران جالوروسی اطمینان خاطر داد که او و هم‌تیمی‌هایش تمام تلاش خود را برای کم کردن فاصله ۹ امتیازی شان با یوونتوس صدرجدولی در سری A انجام خواهند داد.
کد خبر: ۴۷۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶ 01 March 2015
کاپیتان تیم فوتبال رم به هواداران جالوروسی اطمینان خاطر داد که او و هم‌تیمی‌هایش تمام تلاش خود را برای کم کردن فاصله ۹ امتیازی شان با یوونتوس صدرجدولی در سری A انجام خواهند داد.

به گزارش تسنیم، فرانچسکو توتی، کاپیتان کهنه‌کار تیم فوتبال رم در آستانه جدال حساس این تیم با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو، نامه‌سرگشاده‌ای برای هواداران رم نوشته و در آن گفته است که او و هم‌تیمی‌هایش از مدت‌ها پیش انتظار این بازی را می‌کشیدند.

توتی که تیمش به امید کاهش فاصله 9 امتیازی با یوونتوس صدرجدولی فرداشب (دوشنبه) میزبان بانوی پیر است، در نشریه کوریره دلو اسپورت نوشته است: فردا دیداری با یوونتوس خواهیم داشت، بازی که از مدت‌ها پیش انتظارش را کشیده‌ایم. تا چند روز پیش به نظر می‌رسید که ما برای این بازی هیچ امیدی نداریم اما در عوض حالا اطمینان داریم که می‌توانیم رقابت کنیم و به کورس قهرمانی اسکودتو معنا بدهیم. ما می‌خواهیم به شانس قهرمانی‌مان که تمام شده به نظر می‌رسید، جان تازه‌ای بدهیم.

توتی در ادامه نامه خود نوشته است: چند هفته اخیر برای ما آسان نبوده است و می‌دانیم که هواداران خود را ناامید کرده‌ایم اما من به توانایی تیمم اطمینان دارم. فکر می‌‌کنم که ما بدترین دوره فصل را سپری کرده‌ایم. ما تیمی متحد هستیم و رم اکنون آماده است کارش را انجام دهد.
کاپیتان رم در خصوص پیروزی 2 بر یک اخیر تیمش در خانه فاینورد روتردام هلند که صعود جالوروسی را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا قطعی کرد (اولین برد اروپایی رم از زمان پیروزی‌اش زسکا مسکو در ماه سپتامبر)، تصریح کرد: سرانجام ما به پیروزی که می‌خواستیم دست پیدا کردیم، ‌
بردی که ما آن را به لطف توجه به کوچکترین جزئیات بازی کسب کردیم. می‌دانستیم که این پیروزی چقدر برای ما اهمیت دارد و هواداران‌مان می‌خواهند در مرحله بعد حاضر باشند. نمی‌خواستیم از لیگ اروپا حذف شویم، چون می‌دانیم که می‌توانیم تا مراحل پایانی این جام پیشروی کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل