بازدید 2896

ونگر: بهتر است به مورینیو کاری نداشته باشید!

سرمربی آرسنال تاکید کرد دلیلی ندارد به حرف‌های مورینیو واکنش نشان دهد و با صحبت‌های وی کاری ندارد.
کد خبر: ۴۷۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷ 01 March 2015
سرمربی آرسنال تاکید کرد دلیلی ندارد به حرف‌های مورینیو واکنش نشان دهد و با صحبت‌های وی کاری ندارد.

به گزارش ایسنا، توپچی‌ها در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس امروز (یکشنبه) و از ساعت 17 و 35 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه امارات میزبان اورتون هستند.

آرسنال اکنون با 48 امتیاز در رده چهارم لیگ برتر انگلیس قرار دارد و با پیروزی مقابل اورتون می‌تواند به رده سوم صعود کند. از سوی دیگر، اورتون با 28 امتیاز در رتبه چهاردهم قرار گرفته و با غلبه بر توپچی‌ها در لندن می‌تواند یک پله صعود کند.

آرسن ونگر ادعا کرده است در لیگ برتر انگلیس، هیچ مربی به اندازه او زیر فشار قرار ندارد. او همچنین به بازیکنانش هشدار داد برای آن که در ترکیب تیم قرار بگیرند، باید تلاش بیشتری کرده و بهتر از اینها تمرین کنند.

توپچی‌ها چهارشنبه هفته گذشته در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه خود مقابل موناکو با نتیجه سه بر یک شکست خوردند تا ونگر 65 ساله و فرانسوی بار دیگر زیر فشار انتقادها قرار بگیرد. او که سال گذشته هزارمین بازی خود به عنوان سرمربی آرسنال را جشن گرفته بود، پس از فتح جام حذفی انگلیس در پایان فصل گذشته قراردادش را با توپچی‌ها تمدید کرد.

ونگر در مورد شرایط کنونی تیمش عنوان کرد: همان فشاری که مربیان دیگر لیگ تحمل می‌کنند را من نیز دارم اما در روزهای اخیر حس می‌کنم بیش از پیش زیر فشار هستم. دوست دارم تمام دیدارها را با پیروزی پشت سر بگذاریم و اگر نبریم، بدون شک ناامید می‌شوم. شکست هم بخشی از فوتبال است. درست است که در چهار سال گذشته نتوانستیم به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم. به همین خاطر شکست مقابل موناکو برایمان بیش از آن چه فکر می‌کردیم گران تمام شد. همه چیز در آن دیدار علیه ما بود. پس از چنین شکست‌هایی همواره سرمربی و تیمش مورد انتقادهای شدید قرار می‌گیرند.

سرمربی فرانسوی آرسنال در ادامه از بازیکنانش انتقاد نکرد و در عوض از آنها خواست به شکستی که متحمل شدند، واکنش نشان داده و دیدارشان در لیگ برتر انگلیس را با پیروزی پشت سر بگذارند. وی در این‌باره اظهار داشت: برای فراموش کردن این شکست، راه حل‌های بسیاری وجود دارد. باید راهی بیابیم که توازن تیم بالاتر برود. بازیکنان بزرگ و با کیفیتی در تیمم هستند. برای رسیدن به پیروزی، به جای آن که به کارهای فردی بپردازیم باید بتوانیم به توازن برسیم. در فوتبال مدرن امروز و وقتی شما توپ را در اختیار دارید، باید روی دروازه حریف حمله کنید. وقتی هم که توپ در اختیار حریف است، باید خیلی خوب دفاع کنید. بازیکنانی که توانایی انجام این کارها را طی زمان یک مسابقه ندارند، نمی‌توانند در ترکیب آرسنال به میدان بروند.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی هفته گذشته در برنامه‌ای اعلام کرده بود از این که آرسنال با چنین بازیکنانی نمی‌تواند در کورس قهرمانی در لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد تعجب می‌کند. ونگر بر این باور است که هنوز مدت زیادی تا پایان فصل باقی مانده و اتفاق‌های زیادی هم می‌تواند رقم بخورد: به صحبت‌های مورینیو کاری نداشته باشید. اینطوری بهتر است. تا پایان فصل صبر کنید. اکنون 45 امتیازی هستیم. در پایان فصل خواهیم دید چه اتفاق‌هایی رخ می‌دهد. بازی‌های زیادی باقی مانده است. ما دو بازی خارج از خانه بیش از بازی‌های خانگی‌مان انجام داده‌ایم. بازی‌های خانگی برای ما حیاتی هستند. واکنش‌هایی که به شکست‌های ما داده می‌شود، احساسی هستند اما همه می‌دانند در زندگی شما همیشه نمی‌توانید در اوج قرار داشته باشید. باید بیاموزیم از خودمان را در فراز و نشیب‌ها رو به جلو ببریم. زندگی یعنی توانایی بازگشت از دوران افت به بهترین شکل.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی