بازدید 21374

تجمع اعتراضی اساتید دانشگاه شیراز

در پی بالا گرفتن نزاع بین دانشگاه شیراز و علوم پزشکی بر سر اراضی پردیس ارم، اساتید دانشگاه شیراز کلاس‌های درس را به نشانه اعتراض تعطیل کردند.
کد خبر: ۴۷۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲ 01 March 2015
در پی بالا گرفتن نزاع بین دانشگاه شیراز و علوم پزشکی بر سر اراضی پردیس ارم، اساتید دانشگاه شیراز کلاس‌های درس را به نشانه اعتراض تعطیل کردند.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، در پی بالا گرفتن نزاع بین دانشگاه شیراز و علوم پزشکی شیراز بر سر اراضی پردیس ارم، اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه به نشانه اعتراض کلاس های درس ساعت ۹ امروز خود را تعطیل و مقابل دفتر ریاست این دانشگاه تجمع کردند.

در همین رابطه معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه شیراز عصر روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: برای متر به متر زمین های مجموعه پردیس ارم برنامه ریزی صورت گرفته و به هیچ وجه اجازه نمی دهیم به این زمین ها تعدی شود.

وی بیان داشت: دانشکده مدیریت گردشگری و جهانگردی، دانشکده انرژی و فناوری های نوین، دانشکده مهندسی(بخش عمران و مواد)، دانشکده منابع طبیعی، دانشکده آموزش های الکترونیکی(مجازی) و دانشکده پردیس بین الملل از جمله طرح های آموزشی مصوب و در دست اقدام دانشگاه شیراز است که هم اکنون فضای مناسبی ندارد.

لازم به ذکر است، بعد از تجمع اعتراضی اعضای هیات علمی دانشگاه شیراز و مصاحبه های ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مبنی بر قانونی و شرعی بودن تصرف اراضی دانشگاه شیراز جهت ساخت بیمارستان شماره دو نمازی، کارمندان، اساتید این دانشگاه نیز به نشانه اعتراض مقابل ساختمان ریاست تجمع کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار