بازدید 1735

اخلاقی: در انتخابی در 85 کیلوکشتی می‌گیرم

کد خبر: ۴۷۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹ 01 March 2015
دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی می گوید کادر فنی پیش از حضور در جام جهانی با درخواست او مبنی بر کشتی گرفتن در وزن 85 کیلوگرم موافقت کرده و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

حبیب الله اخلاقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اعلام نامش در لیست حاضران رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 80 کیلوگرم، اظهار کرد: پیش از حضور در جام جهانی به کادرفنی اعلام کردم که دیگر نمی‌توانم در وزن 80 کیلوگرم کشتی بگیرم و آنها نیز در جواب گفتند فقط در جام جهانی در این وزن کشتی بگیر و پس از آن می توانی یک وزن بالاتر بروی. بنابراین موافقت کادرفنی با این موضوع اعلام شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی افزود: بر اساس فرایندی که برای تغییر وزن تعریف شده باید از طرف هیات کشتی استان نامه‌ای به فدراسیون کشتی در این باره ارائه شود که این کار نیز انجام خواهد شد و انشاءالله در رقابت‌های انتخابی در وزن 85 کیلوگرم کشتی می‌گیرم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی تصریح کرد: دیگر نمی‌توانم در وزن 80 کیلوگرم به روی تشک بروم. واقعا در جام جهانی نیز عذاب کشیدم، چرا که حضور در این وزن برایم سخت و طاقت فرسا شده است.

اخلاقی درباره وضعیت خود و مصاف با سایر کشتی‌گیران برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در وزن 85 کیلوگرم گفت: خدا را شکر وضعیتم خوب است. مصدومیت جزئی دارم که مشکلی از این بابت وجود ندارد. بعد از جام جهانی دو، سه روز تمرین نداشتم اما از روز دوشنبه در اردوی تیم ملی حاضر خواهم شد. مطمئنا کار سختی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در وزن 85 کیلوگرم خواهم داشت چرا که رقبای قدرتمندی دارم و البته بودن این رقبا باعث می‌شود رقابت‌ها حساس شود و هر کشتی گیری که در نهایت به تیم ملی راه یابد بتواند در رقابت‌های پیش‌رو موفق شود.

وی درباره انتقاد برخی فرنگی کاران شاخص تیم ملی به خاطر برگزاری رقابت‌های انتخابی و این که نظر او راجع به این موضوع چیست؟ گفت: این تصمیمی است که کادرفنی گرفته و ما باید به آن احترام بگذاریم اما اعتقاد دارم روال مانند گذشته باشد بهتر است. در گذشته نفرات حاضر در مسابقات جهانی به اضافه نفرات اول و دوم انتخابی به تورنمنت اعزام می‌شدند تا علاوه بر این که آمادگی آنها بالا می‌رفت، آن تورنمنت به عنوان انتخابی تیم ملی نیز ملاک قرار می‌گرفت. در حال حاضر ما باید برای حضور در رقابت‌های انتخابی به بدن خود فشار بیاوریم و وزن کم کنیم و پس از آن نیز دوباره ریکاوری کنیم و باز برای حضور در مسابقات بعدی وزن کم کنیم که این باعث افت کار کشتی‌گیران می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها