بازدید 2441
هفته بیست‌وپنجم لالیگا

رایووایکانو و مالاگا به پیروزی رسیدند

در ادامه هفته بیست‌وپنجم لالیگا، شب گذشته (شنبه) و بامداد امروز سه بازی برگزار شد که در نخستین آنها رایووایکانو با نتیجه 4 بر2 لوانته را شکست داد. آلبرتو بوئنو هر چهار گل رایو وایکانو را در دقایق 23، 32، 33 و 38 به ثمر رساند. در سمت مقابل هم ویکتور کاسادسوس در دقیقه 13 و کالو اوچه در دقیقه 85 برای لوانته گلزنی کردند.
کد خبر: ۴۷۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵ 01 March 2015
بیست‌وپنجمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با پیروزی تیم‌های رایووایکانو و مالاگا و تساوی آلمریا و دپورتیوو لاکرونیا دنبال شد.

به گزارش تسنیم، در ادامه هفته بیست‌وپنجم لالیگا، شب گذشته (شنبه) و بامداد امروز سه بازی برگزار شد که در نخستین آنها رایووایکانو با نتیجه 4 بر2 لوانته را شکست داد. آلبرتو بوئنو هر چهار گل رایو وایکانو را در دقایق 23، 32، 33 و 38 به ثمر رساند. در سمت مقابل هم ویکتور کاسادسوس در دقیقه 13 و کالو اوچه در دقیقه 85 برای لوانته گلزنی کردند.

در دیگر بازی شب گذشته آلمریا در خانه‌اش میزبان دپورتیوو لاکرونیا بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. بامداد امروز نیز یک بازی برگزار شد که در آن مالاگا با نتیجه 3 بر2 از سد ختافه گذشت. 

هفته بیست‌وپنجم لالیگا امشب با برگزاری چهار بازی دنبال می‌شود که در آخرین و مهمترین آن از ساعت 23:30 به وقت تهران رئال مادرید میزبان ویارئال است.

برنامه سایر بازی‌های امشب به شرح زیر است:

والنسیا - رئال‌سوسیه‌داد
ایبار - اتلتیک بیلبائو
سویا - اتلتیکومادرید
در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، رئال مادرید 60 امتیازی صدرنشین است، بارسلونا با 59 امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داده است و اتلتیکومادرید 53 امتیازی سوم است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی