بازدید 1503
هفته بیست‌و‌سوم بوندس‌لیگا

صعود اینتراخت به رده هشتم با غلبه بر هامبورگ

کد خبر: ۴۷۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷ 01 March 2015
تیم تحت هدایت توماس شاف با برتری خانگی مقابل هامبورگ پایین‌جدولی به رده هشتم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا صعود کرد.

به گزارش تسنیم، در آخرین دیدار از شب دوم از هفته بیست‌و‌سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا شنبه شب، اینتراخت فرانکفورت در خانه خود با نتیجه 2 بر یک از سد هامبورگ گذشت.

هر دو گل اینتراخت در این دیدار را الکساندر می‌یر در دقایق 12 از روی پنالتی و 54 به ثمر رساند. تک‌گل هامبورگ را هم زولتان اشتیبر در دقیقه 45 به ثمر رساند. همچنین الکساندر می‌یر در دقیقه 90 یک ضربه پنالتی را به هدر داد و ماتیاس اوسترزولک از هامبورگ در دقیقه 64 با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین اخراج شد.

شاگردان توماس شاف با این پیروزی خانگی 31 امتیازی شدند و به مکان هشتم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا صعود کردند. هامبورگ هم 24 امتیازی باقی ماند و تغییری در رده پانزدهمی‌اش به وجود نیامد.

هفته بیست‌و‌سوم بوندس‌لیگا عصر امروز و امشب (یکشنبه) با انجام دو دیدار به پایان می‌رسد که در بازی اول بورسیا مونشن‌گلادباخ پذیرای پادربورن است و در جدال پایانی هفته وردربرمن از ولفسبورگ میزبانی می‌کند.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، بایرن مونیخ با 58 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ولفسبورگ و بورسیا مونشن‌گلادباخ هم به ترتیب با 47 و 37 امتیاز رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها