بازدید 5267

کلوپ: این پیروزی رویایی بود

سرمربی دورتموند از پیروزی تیمش برابر شالکه بسیار خوشحال است. او پیروزی در چنین دیدار مهمی را رویایی دانست.
کد خبر: ۴۷۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳ 01 March 2015
سرمربی دورتموند از پیروزی تیمش برابر شالکه بسیار خوشحال است. او پیروزی در چنین دیدار مهمی را رویایی دانست.

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در ادامه روند خوب خود در نیم فصل دوم بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی خود از شالکه پذیرایی کرد و توانست برابر این تیم با سه گل به پیروزی برسد تا نشان دهد که از آمادگی بالایی برخوردار است.

دورتموند در نیم فصل نخست نتایج بسیار بدی به دست آورد و با قعرنشینی به کار خود پایان داد. شاگردان کلوپ در نیم فصل دوم هم شروع خوبی نداشتند. آنها برابر بایر لورکوزن با تساوی بدون گل متوقف شدند و برابر آوگسبورگ هم با یک گل بازی را واگذار کردند اما در چهار بازی اخیر خود نمایش بسیار خوبی داشته و چهار پیروزی هم به دست آورده اند تا خود را از قعر جدول نجات دهند و الان در جایگاه دهم قرار دارند.

یورگن کلوپ، سرمربی جوان دورتموند از پیروزی تیمش در دیدار برابر شالکه بسیار خوشحال است و آن را رویایی دانست. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: طبیعی است که از چنین بردی بسیار خوشحال باشم. از عملکرد بازیکنان تیمم شگفت زده شده بودم. درست است که برای رسیدن به گل زیاد صبر کردیم اما لحظه ای شک نداشتم که به گل خواهیم رسید و پیروز می شویم. خوشحالم که توانستیم سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آوریم. این امتیازها کمک زیادی به ما می کنند.

او ادامه داد: در شرایط خوبی به سر می بریم. با این بردهای پیاپی شرایط روحی ما خوب شده است. در دیداری بزرگ به پیروزی رسیدیم. این برای ما بردی رویایی بود. در نیمه نخست فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما نتوانستیم به گل برسیم با این حال عصبی نشدیم و آرامش خود را از دست ندادیم تا این که دقیقه 78 رسید و مزد بازی خوب خود را گرفتیم. خوشحالم که نتایج تیم بهتر شده است. این پیروزی برای ما بسیار با ارزش بود.

دورتموند با پیروزی 28 امتیازی شد و در همان رده دهم جدول رده بندی باقی ماند. این تیم با مونشن گلاباخ تیم سوم جدول رده بندی تنها 9 امتیاز فاصله دارد و این یعنی این که شاگردان کلوپ می توانند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان