بازدید 2128

اینزاگی: میلان بدشانس است

کد خبر: ۴۷۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۷ 01 March 2015
سرمربی میلان پس از تساوی برابر کیه وو گفت که تیم او بدشانس است؛ چرا که فرصت های زیادی را از دست می دهد و با آسیب دیدگی های زیادی رو به رو می شود.

به گزارش ایسنا، میلان در هفته بیست و پنجم سری A با تساوی بدون گل برابر کیه وو متوقف شد تا اینزاگی و شاگردانش بار دیگر امتیاز از دست بدهند.

طبیعی است که فیلیپو اینزاگی، سرمربی میلان از توقف برابر کیه وو در این دیدار خارج از خانه رضایت نداشته باشد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: طبیعی است که نتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم. تیمی که نمی تواند از فرصت های خود استفاده کند به گل نخواهد رسید. ما در این دیدار هم فرصت های زیادی را از دست دادیم و به همین خاطر هم پیروزی بازی نشدیم.

او ادامه داد: درست است که میلان نتوانست در این دیدار پیروز شود اما روند ما بهتر شده است و در دیدارهای اخیر خود خوب ظاهر شده ایم. ما در دیدار برابر کیه وو بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و تنها مشکلی که داشتیم که گل نزدن بود. ماتیا دسترو عملکرد خوبی داشت و این من را خوشحال می کند. متاسفانه در گلزنی ناکام بودیم و باید این ضعف خود را برطرف کنیم.

میلان با این تساوی 34 امتیازی شد و موقتا یک پله در جدول رده بندی صعود کرد اما در صورت پیروزی پالرمو و تورینو به رده دوازدهم سقوط خواهد کرد.

اینزاگی در پایان سخنان خود گفت: در این فصل بدشانس بوده ایم؛ چرا که بازیکنان آسیب دیده زیادی داشته ایم. در این دیدار هم دو بازیکن اصلی خود را از دست دادیم. دی یونگ و مونتولیوو که امید درخشش ما در میانه میدان بودند، آسیب دیدند. من تنها به پیروزی در این دیدار فکر می کردم و می خواستم با چهار مهاجم حمله کنیم. آسیب دیدگی این دو بازیکن در میانه میدان کار ما را بسیار سخت کرد. امیدوارم که در دیدارهای آینده خود نتایج بهتری به دست آوریم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر