بازدید 2680

توقف میلان در خانه کیه وو

ميلان در ديداري خارج از خانه مقابل کيه وو با تساوي بدون گل متوقف شد و فرصت پيشي گرفتن از رقيب همشهري را از دست داد.
کد خبر: ۴۷۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۶ 01 March 2015
ميلان در ديداري خارج از خانه مقابل کيه وو با تساوي بدون گل متوقف شد و فرصت پيشي گرفتن از رقيب همشهري را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پیپو اینزاگی می توانستند با پیروزی در این دیدار، تا رتبه هفتم جدول صعود کنند اما با کسب این تساوی، همچنان پشت سر اینتر، در رتبه نهم جای دارند.
کیه وو بازی را بهتر آغاز کرد اما پس از آن نوبت میلان بود تا با چند حمله پراکنده، دروازه حریف را تهدید کند. اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 25 توسط پلیسیه روی دروازه میلان رقم خورد اما دیگو لوپز و لوکارلی هر طوری بود دروازه روسونری را بسته نگه داشتند.

پس از آن میلانی ها تا اندازه ای بر بازی مسلط شدند و در آخرین ثانیه های نیمه اول، دسترو می توانست میهمان را پیش بیندازد اما ضربه او در چهارچوب قرار نگرفت و این نیمه بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را میلان بهتر آغاز کرد و کیسوکه هوندا که در ابتدای این نیمه به بازی رفت، می توانست با یک شوت تماشایی، دروازه حریف را باز کند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
چند دقیقه بعد، اشتباه دیگو لوپز در دفع توپ، چیزی نمانده بود باعث باز شدن دروازه میلان شود اما ارسال پلیسیه از کنار دروازه به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

در دقیقه 64، اشتباه مونتولیوو، یک موقعیت مناسب را نصیب تیم میزبان کرد اما این بار نوبت لوپز بود تا با یک واکنش تماشایی، دروازه تیمش را نجات بدهد. دو دقیقه پاس خوب منز، پاتزینی را می توانست در موقعیت گلزنی قرار دهد اما تکل به موقع ماتیه لو، این موقعیت را از روسونری گرفت.
در دقایق باقی مانده هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای برای گلزنی داشتند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل