بازدید 6979

مورینیو: مقابل تاتنهام فقط به برد فکر می کنیم

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، به شاگردانش هشدار داد که در دیدار روز یکشنبه مقابل تاتنهام در فینال جام اتحادیه، اصلا نباید به شکست فکر کنند.
کد خبر: ۴۷۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۴ 01 March 2015
ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، به شاگردانش هشدار داد که در دیدار روز یکشنبه مقابل تاتنهام در فینال جام اتحادیه، اصلا نباید به شکست فکر کنند.

به گزارش ایسنا، چلسی و تاتنهام فردا (یکشنبه) در فینال جام اتحادیه برابر هم به میدان می روند. مورینیو که در آخرین فصل کامل حضورش در چلسی قهرمان FA Cup و جام اتحادیه شد، قصد داد این هفته اولین جام در دومین مقطع حضورش در استمفوردبریج را به دست بیاورد.

او به خبرنگاران گفت: این یک دیدار فینال است که ما باید در آن به پیروزی برسیم. این اولین بار از جولای 2013 و بازگشتم به چلسی است که به آینده باشگاه فکر نمی کنم. تنها به حال فکر می کنم و تنها به این دیدار. یک دیدار داریم که باید در آن پیروز شویم و چیزهای دیگر اهمیتی ندارد.

چلسی نمی تواند به همه جام ها و هر فصل به قهرمانی برسد. اگر بخواهم به این هدف برسم، باید به جایی بروم که لیگ سختی نباشد.

چلسی در 10 سال، تنها دو بار قهرمان لیگ اتحادیه شد اما بارها در ومبلی بازی کردیم، قهرمان FA Cup شدیم، قهرمان لیگ برتر شدیم و همین طور قهرمان اروپا.

ما تلاش می کنیم تا با این نسل جدید از بازیکنان یک تیم جدید بسازیم و تلاش می کنیم رفتن به ومبلی برایمان یک اتفاق طبیعی شود و هر سال به آنجا برویم."

ژوزه مورینیو پس از دیدار تیم های چلسی و برنلی(1-1)، به شدت از عملکرد "مارتین اتکینسون"، داور دیدار بخاطر اخراج نمانیا مانیچ انتقاد کرده بود. ماتیچ از سوی کمیته انضباطی، 3 جلسه محروم شد، ولی با فرجام خواهی باشگاه چلسی، این محرومیت به دو جلسه کاهش یافت.

ژوزه مورینیو در نشست خبری امروز خود در مورد "آنتونی تیلور"، داور بازی فینال لیگ کاپ گفت:" فکر نمی کنم هیچ یک از کسانی که به نوعی درگیر این بازی هستند، در پایان، عملکرد ناموفقی داشته باشند. نه بازیکنان و مربیان دو تیم و نه تیم داوری. عقیده من بر این است که تیلور و دستیارانش، بهترین داوری خود را در روز بازی فینال خواهند داشت. از این بابت نگرانی ندارم و امیدوارم که همه چیز در آن بازی به بهترین نحو پیش برود."

مورینیو در مورد محرومیت ماتیچ نیز گفت:" اگر بخواهم نظر واقعی خودم را بگویم، برایم بد خواهد شد. شک ندارم که اگر بخواهم بار دیگر در مورد محرومیت ماتیچ صحبت کنم، دچار دردسر بزرگی خواهم شد."
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان