بازدید 2360

مکانی: موفقیت پرسپولیس مهم‌تر از گل نخوردن من است

کد خبر: ۴۷۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۰ 01 March 2015
دروازه‌بان پرسپولیس می‌گوید کسب سه امتیاز مهم‌تر از گل نخوردن اوست.

به گزارش ایسنا، سوشا مکانی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: بعد از برد خوبی که مقابل لخویا به دست آوردیم برای اینکه بتوانیم روند خوبمان را ادامه بدهیم و بتوانیم راهمان را برای ادامه بازی‌ها هموار کنیم نیاز به سه امتیاز بازی با بنیادکار داریم. من معتقدم بر اینکه باید در این بازی حساب شده عمل کنیم. چشم به سه امتیاز این دیدار داریم. امیدواریم بتوانیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم زیرا این سه امتیاز خیلی می‌تواند به ما کمک کند.

وی در ادامه به این پرسش که در سه بازی اخیر گلی را دریافت نکرده آیا این روند در ازبکستان هم ادامه خواهد داشت،‌گفت: من به این موضوع اصلا فکر نمی‌کنم. مهم نیست گل بخورم مهم پیروزی پرسپولیس است. برای من کسب سه امتیاز ارزشمند است و مساوی صفر - صفر برای من جالب نیست.

مکانی گفت: اگر بخواهیم گل نخوریم و سه امتیاز را نگیریم برای من ارزشمند نیست. همین که کادرفنی از من و کل بازیکنان راضی باشد خوب است. امیدواریم بتوانیم جواب اعتماد آنها را بدهیم. زیرا این موضوع برای من ارزشمند است. امیدواریم در بازی مقابل بنیادکار علاوه بر اینکه گلی دریافت نکنیم بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره نقاط ضعف و قوت حریف هم گفت: ما همه تیم‌ها را آنالیز می‌کنیم. مهم نیست تیم بنیادکار چه نقاط قوتی دارد. ما باید از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم تا بتوانیم به آنها ضربه بزنیم. مطمئنا نقاط ضعف این تیم توسط کادرفنی شناسایی شده و روی این موضوع قطعا کار می‌کنیم. ما به این سه امتیاز نیاز داریم اما نمی‌توانیم برای کسب این سه امتیاز حمله کنیم. باید برای کسب سه امتیاز بازی خوب و منطقی را انجام دهیم. بنیادکار یکی از تیم‌های خوب آسیاست که چندین سال است در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

او در ادامه درباره مشکلات مالی پرسپولیس هم گفت: مشکلات مالی وجود دارد اما این موضوع درون خانوادگی است. من دوست ندارم این مسائل بیرون از خانواده درز پیدا کند. مطمئنا مشکلاتمان در آینده حل خواهد شد. مدیریت باشگاه برای حل این مشکل تلاش می‌کنم و کادرفنی هم در این زمینه تلاش‌هایی انجام داده‌اند. ان‌شاءالله قبل از عید می‌توانند برای بچه‌ها کاری انجام دهند. این مشکلات حل شدنی است و امیدوارم زودتر حل شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل