بازدید 5418

نفرین رسانه آمریکایی برای نتانیاهو

پایگاه آمریکایی «نیوجرسی» در گزارشی تاکید کرد که «امیدواریم به خاطر صلح جهانی و نشاندن یک فرد نفرت‌انگیز سر جایش،‌ نتانیاهو در انتخابات اسرائیل شکست بخورد».
کد خبر: ۴۷۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۲ 01 March 2015
پایگاه آمریکایی «نیوجرسی» در گزارشی تاکید کرد که «امیدواریم به خاطر صلح جهانی و نشاندن یک فرد نفرت‌انگیز سر جایش،‌ نتانیاهو در انتخابات اسرائیل شکست بخورد».

به گزارش فارس، در ادامه تنش‌ها درباره حضور و سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا درباره ایران، یک پایگاه آمریکایی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را نفرت‌انگیز خواند.

پایگاه آمریکایی «نیوجرسی» در گزارشی با عنوان «بیایید امیدوار باشیم که نتانیاهو شکست بخورد»، نوشت: اگر بنیامین نتانیاهو گوش بدهد، شاید او اکنون تشخیص بدهد که دخالت و نفوذ بی سابقه به حریم سیاست حزبی آمریکا، روابط اسرائیل با آمریکا را به خطر انداخته است».

در ادامه گزارش درباره نتانیاهو آمده است: «به خاطر صلح جهانی و نشاندن یک مرد نفرت‌‌انگیز سر جایش، ‌امید پرشور ما این است که او در انتخابات ببازد تا این روابط(روابط آمریکا و اسرائیل) به مسیر درست برگردد».

این پایگاه تصریح کرد: «در موضوع صلح جهانی، نتانیاهو رسیدن به توافق صلح با فلسطینیان را با توسعه بی پایان شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری غیرممکن کرده است. همچنین توجه داشته باشید که یکی از حامیان جهانی تهاجم عراق(2003) با توافق موقت 2013 با ایران مخالفت کرد. جایگزین او بمبارانی است که جنگ منطقه‌ای را به راه خواهد انداخت».

«نیوجرسی» همچنین نوشت: «پذیرش دعوت جمهوریخواهان برای صحبت بدون در میان گذاشتن با کاخ سفید، اهانت‌آمیز است نه فقط نسبت به اوباما بلکه به کشوری که از زمان تولد اسرائیل و در همه جنگهایش با آن بوده است».

در این گزارش با هشدار درباره کاهش حمایت‌ها در آمریکا از رژیم صهیونیستی آمده است: «نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که اغلب آمریکایی‌ها در کنار اسرائیل هستند اما این حمایت در میان نسل جوان‌تر در حال کاهش یافتن است و اگر نتانیاهو در انتخاباتش پیروز شود، قطعا این حس(کاهش حمایت) گسترش می‌یابد».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان