بازدید 5168
هفته بیست و پنجم لالیگا؛

بارسا با شکست گراندا به یک قدمی رئال رسید

تیم فوتبال بارسلونا در ادامه بازی‌های هفته هفته بیست و پنجم لالیگا موفق شد تیم گرانادا را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد.
کد خبر: ۴۷۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۲ 01 March 2015
بارسلونا بعد از شکست ناباورانه هفته گذشته برابر مالاگا در این هفته با درخشش مسی، نیما و سوآرس با نتیجه ۳-۱ از سد گرانادا گذشت تا به فاصله یک امتیازی رئال برسد.

به گزارش «تابناک»، بعد از شکست غافلگیر کننده هفته گذشته برابر مالاگا این بار گراندا حریف مناسبی بود تا بارسلونا را بار دیگر به چرخه مدعیان قهرمانی لالیگا بازگرداند. آن‌ها که با شکست هفته گذشته اختلاف امتیازشان با رئال به عدد چهار رسیده بود، حالا با این پیروزی به یک امتیا‌ز‌ کهکشانی‌ها رسیدند.

ایوان راکیتیچ، اولین گل بارسلونا را در دقیقه ۲۶ بازی به ثمر رساند. او در یک ریباند توپ برگشتی لوئیس سوآرس را به تور دروازه گراندا دوخت تا بارسلونا در مسیر پیروزی قرار بگیرد. نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید؛ هرچند خطا روی مهاجم گرانادا در محوطه جریمه بارسلونا مشکوک به پنالتی بود و با تصمیم بحث برانگیز داور گرفته نشد تا دروازه بارسا در نیمه نخست بسته بماند.

دومین گل بازی اما خیلی زود به ثمر رسید. تنها سه دقیقه از آغاز نیمه دوم می‌گذشت که همکاری ایوان راکیتیچ و لوئیس سوآرس منجر به ‌ثمر رسیدن دومین گل بارسا شد. سوآرس که این روز‌ها در اوج آمادگی است به راحتی دومین گل بارسا را به ثمر رساند تا خیال انریکه و هوداران بارسا راحت شود.

بارسا با شکست گراندا به یک قدمی رئال رسید

در دقیقه ۵۲ اما سرانجام داور برای گرانادا اعلام پنالتی کرد تا فران ریکو آن را به اولین گل این تیم بدل کند. از این لحظه به بعد بازیکنان گرانادا برای به ثمر رساندن گل تساوی تلاش بیشتری کردند، ولی عطش آن‌ها برای گل زنی نتیجه نداد و در مقابل این بارسا بود که روی نبوغ راکیتیچ، سوآرس و مسی به گل سوم رسید. این بار سوآرس در نقش سازنده گل ظاهر شد و در دهانه دروازه گرانادا مسی را صاحب توپ کرد تا او به راحتی دروازه خالی را بگشاید و بازی با نتیجه ۳-۱ به پایان برسد.

با این پیروزی، بارسلونا با یک بازی بیشتر و ۵۹ امتیاز در یک امتیازی رئال قرار گرفت و حالا منتظر نتیجه بازی مهم رئال و ویارئال است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی