بازدید 1975

نیاز فان‌خال به یک مهاجم گلزن

کد خبر: ۴۷۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵ 28 February 2015
سرمربی منچستر یونایتد عنوان کرد تیمش به یک مهاجم گلزن نیاز دارد تا بتواند با بهترین تیم‌های لیگ برتر رقابت کند.

به گزارش ایسنا، منچستر یونایتد در حال حاضر در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد. شیاطین سرخ با 13 امتیاز کمتر از چلسی در این رده است و تلاش می‌کند تا بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

لوئیس فان خال سرمربی هلندی منچستر یونایتد درباره شرایط این تیم در این فصل لیگ برتر گفت: در این فصل در خیلی از باز‌های خودمان ضعیف بودیم و نتوانستیم به برتری برسیم. دلیلی که باعث شده نتوانیم به برد برسیم، نبود یک مهاجم گلزن در تیم است. اگر یک مهاجم گلزن داشتیم، شاید در خیلی از بازی‌های خودمان به برتری می‌رسیدیم. این حقیقتی است که من نمی‌توانم آن را کتمان کنم. خود فان‌پرسی و فالکائو و رونی نیز نمی‌توانند آن را کتمان کنند. انتظارم از مهاجمانم بسیار بالاست ولی مهاجمانم نتوانستند انتظارات را برآورده کنم.

سرمربی هلندی منچستر یونایتد گفت:‌ دلیل ضعف بازیکنان تیم من نیستم. نمی‌دانم و.قتی یک بازیکن ضعیف بازی می‌کند چرا مربی تیم را نشان می‌دهند. دی ماریا در منچستریونایتد خوب کار نکرده است و دلیل او نیز من نیستم. وقتی یک بازیکن افت می‌کند دلایل زیادی وجود دارد که تمام آن به خود بازیکنان بر می‌گردد. بازیکنان باید با تمام توان خود بازی کنند و اگر اینطور باشند حتما بهتر خواهند شد. ما در منچستر یونایتد در یک پروسه قرار داریم. می‌خواهیم بازی به بازی بهتر شویم. این اولین فصلی است که من هدایت منچستر را بر عهده دارم و طبیعی است که مشکلات زیادی در فصل اولم وجود داشته باشد. دی ماریا بازیکن ویژه‌ای برای من محسوب می‌شود و من توجه زیادی به او دارم و می‌خواهم فضای کافی برای پیشرفت را در اختیار او قرار دهم.

فان خال در ادامه گفت: می‌خواهم یک بازین گلزن به خدمت بگیرم، بازیکنی که بتواند در یک فصل حداقل 20 گل به ثمر برساند. وظیفه ما تمام کردن فصل در جمع چهار تیم اول است. این چیزی است که از روز اول در منچستر در مورد آن حرف زده‌ایم. همچنین یک برنامه سه ساله داریم و وقتی شما از من در مورد اول فصل می پرسید من هنوز در روز اول قراردادم هستم و هنوز برای رسیدن به جمع چهار تیم انگیزه دارم.

سرمربی منچستریونایتد درباره بازی برابر ساندرلند گفت: باختن در بازی فردا مثل هفته گذشته می‌تواند ناامیدی بزرگی باشد. وقتی شما با یک هدف فصل را آغاز می‌کنید - که هدف ما تمام کردن فصل در بین چهار تیم برتر لیگ است - شما ملزم به انجام آن هستید. ولی هنوز در این جمع 4 تیم حضور داریم. نمی‌دانم چرا در این مورد صحبت می‌کنید وقتی اوضاع آنگونه که می گویید نیست زیرا هنوز شانس زیادی داریم. مشکل چیست؟

او ادامه داد: با وجود تمام رنج هایی که از مصدومیت‌ها کشیده‌ایم بهتر شده‌ایم و با وجود مشکلات زیاد در دفاع گلهای زیادی دریافت نکرده‌ایم. خوشحال نیستیم ولی می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم. وقتی شما به بازی‌های ما نگاه می‌کنید در می‌یابید که در اکثر آن‌ها تیم بهتر هستیم ولی همیشه تیم بهتر پیروز نمی‌شود. ما هنوز در جام حذفی حضور داریم. من از نتایج کسب شده خوشحال هستم ولی از عملکرد تیم زیاد راضی نیستم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار