بازدید 2183
فوتبال همه چيز مردم اين شهر است

رضاییان: از بن بست خارج شدیم

کد خبر: ۴۷۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳ 28 February 2015
مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان معتقد است بقيه بازي هاي اين تيم در ادامه ليگ، هرکدام يک فينال هستند و با شروع دوباره تمرينات اين تيم، همه بايد به فکر بازي هاي باقيمانده باشند.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود رضاییان در گفت و گویی راجع به شرایط فعلی این تیم گفت: خدا را شکر در جلسه مهمی که دیشب داشتیم به نقطه مشترکی رسیدیم و آن هم شروع تمرینات و آغاز آماده کردن تیم برای بازی با استقلال است، به همین دلیل امروز بازیکنان به تمرینات بازمی گردند تا انشالله همه مسائل یکی یکی حل شوند. بهرحال با توجه به شرایط حساس تیم، بازی های باقی مانده برای تیم های پایین جدولی، فینال است و همه تیم ها تلاش می کنند حداکثر امتیازات را کسب کنند.

وی ادامه داد: بهرحال مهمترین عامل برای تیم ما، برون رفت از بن بست بود که انجام شد، راجع به باقی پول هایی که باید به تیم داده شود هم بگویم که قدم قدم باید جلو رفت، دوستان نیز، به جاهایی رسیدند که منابع مالی تیم نفت مسجدسلیمان تامین شود.

رضاییان راجع به سوءتفاهمات رسانه ای بوجود آمده گفت: متاسفانه درچند وقت اخیر سوء تفاهمی برای بعضی از دوستان به وجود آمده بود که مثلا ما می گوییم چرا به نفت تهران پول می دهند و به ما نه. در حالی که اصلا اینگونه نیست، آنها در سه جبهه می جنگند و جالب است که در هر سه جام مدعی هستند، نفت تهران هرمیزان پولی که دریافت می کند حقش است و باید بیشتر هم شود.چون آنها واقعا فوتبال بازی می کنند. وقتی منابع مالی تیم های دیگر تامین می شود من خوشحال می شوم چه برسد به حل مسائل مالی تیم نفت تهران که از خانواده خودمان است.

وی در رابطه با رابطه مردم شهر مسجدسلیمان با تیم گفت: فوتبال برای مردم ایران همه چیز است مخصوصا اینجا که، مسجدسلیمانی ها همه دنیایشان تیمشان هست، از وقتی تیم آمده لیگ برتر، همه چیز در این شهر فرق کرده، مردم با روحیه شده اند، طبق آمار خیلی از معضلات اجتماعی پایین آمده است، الان دیگر همه یک دغدغه مشترک دارند و آن هم نفت مسجد سلیمان است، به آمار نگاه کنید میبینید که این فوتبال چه تاثیر شگرفی روی مردم این شهر گذاشته است. فوتبال فقط همین دو سه گل به ثمر رسیده در بازی نیست، فوتبال در خون مردم ایران است.

رضاییان راجع به افراد حاضر در جلسه دیروز گفت: چند نفر از بازیکنان بزرگ و باتجربه تیم آمده بودند، اعضای هیات مدیره، آقای مکوندی، بنده و آقای مهندس عالی پور، رئیس محترم شرکت نفت مناطق نفت خیز جنوب حضور داشتند، قرار بر این شد که علاوه بر 20 درصدی که قبل از بازی با تیم استقلال به تیم می دهیم، به زودی باقی منابع مالی نیز مشخص شود.

وی در پایان ادامه داد:در پایان از همه مردم دوست داستنی مسجدسلیمان، از امام جمعه محترم که حتی در خطبه های نماز جمعه هم ما را تنها نگذاشتند خیلی خیلی ممنونم. از مدیران محترم نفت هم تشکر می کنم امیدوارم ما را تنها نگذراند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار