بازدید 4893

حزب اعتدال تشکیل می شود

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که حزب اعتدال تشکیل می شود، گفت: این حزب تلاش می کند تا انتخابات مجلس دهم را مدیریت کند.
کد خبر: ۴۷۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴ 28 February 2015
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که حزب اعتدال تشکیل می شود، گفت: این حزب تلاش می کند تا انتخابات مجلس دهم را مدیریت کند.

ابراهیم نکو روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: نخستین جلسه برای اعلام موجودیت حزب اعتدال در دی ماه برگزار شد که در آن جلسه 20 نفر از نمایندگان مجلس، 20 نفر از نمایندگان ادوار، جمعی از مدیران میانی دولت و فعالان سیاسی که موضع گیری اعتدالی دارند، حضور داشتند.

وی با یادآوری این که این حزب هنوز به شکل رسمی اعلام موجودیت نکرده است، افزود: بنای ما این است که بعد از بررسی لایحه بودجه 94 تشکیل این حزب را پیگیری و برای تدوین اساسنامه و پیشنهاد تشکیل آن به وزارت کشور اقدام کنیم.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس خاطرنشان کرد: تلاش داریم حزب فراگیری به دور از تنش ها، معتقد به چهارچوب ها و پایبند به اصول قانون احزاب تشکیل دهیم تا بتوانیم انتظارات جامعه را که نیاز به مشی اعتدالی در تصمیم گیری ها است، برآورده کنیم.

نکو تصریح کرد: این حزب اشتراکاتی با دولت دارد زیرا مشی اعتدال را قبول دارد البته انتقاداتی هم داریم که آنها را پیگیری می کنیم.

وی ادامه داد: این حزب تلاش می کند تا انتخابات مجلس دهم را مدیریت کند.

** تردید دارم جبهه رهروان ولایت تشکیل شود

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی همچنین درمورد تشکیل حزب رهروان ولایت گفت: البته بحث تشکیل این حزب فعلا منتفی شده است و تردید داریم که جبهه رهروان ولایت نیز تشکیل شود. البته این جبهه اگر به شکل صحیح تشکیل شود و از نظرات نمایندگان استفاده کند، مناسب است.

وی درباره تشکیل نشدن حزب رهروان ولایت مجلس نیز اظهارداشت: عملکرد برخی از همان ابتدا خوب نبوده و تصمیم گیرندگان به گونه ای رفتار کردند که ذهنیت برای دیگران درست شد و تشکیل حزب رهروان ولایت بیشتر به انحصارطلبی گرایید و نظرات برخی نمایندگان عضو این فراکسیون دیده نشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان