بازدید 3529

وحوش تاریخ نیز جنایات داعش با بشریت را نکردند

کد خبر: ۴۷۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲ 28 February 2015
اتحادیه جهانی آشوریان در بیانیه‌ای با محکوم کردن اقدام اخیر گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق اعلام کرد: آنچه حیواناتی وحشی و زنجیر گسسته به نام داعش، با بشریت کرد را وحوش تاریخ نیز انجام ندادند.

به گزارش فارس، اتحادیه جهانی آشوریان در پی اقدام اخیر گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق بیانیه‌ای را در محکومیت این حرکات شنیع صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

شقاوت وحوشی با خصلت‌های شنیع و حیوانی، بر تمدن امروز بشری، نقطه سیاه و تاریک و فصلی دردناک از تاریخ شد که هرگز از ذهن تاریخ زدوده نخواهد شد.

آنچه حیواناتی وحشی و زنجیر گسسته به نام داعش، با بشریت می‌کنند، آزاردهنده‌ترین فصل سیاه تاریخ تمدن بشری است.

اکنون بیش از یکصد و پنجاه آشوری مسیحی، پس از سر بریدن صدها مسلمان عرب در نوبت سلاخی داعشی‌ها هستند و بیست و پنج آشوری سرهای خود را زیر شمشیر داعش از دست داده‌اند و دیگران در نوبت جلادانند.

دختران و زنان آشوری در یک ورزشگاه به شنیع‌ترین وضعیت مورد آزار وحشیان داعش از پای درآمدند که صحنه‌های موهن آن به لطف رسانه‌های اینترنتی، چنان برگ فتح و فتوح داعش، به جهان رفت و کلیساهای باستانی از دوران آغاز مسیحیت ویران شدند.

پیکره‌های غرورانگیز تاریخ تمدن بشری، تاریخ ایلام و بابل و آشور و ایران، با چکش‌های بی‌رحمانه وحوش داعش بر خاک نشستند.

مغول‌ها و تیموریان، وحوش تاریخ، با بشریت چنین نکردند که داعش کرد، هشت هزار کتاب دست نوشته تاریخ تمدن آغازین بشریت در آتش داعش سوزانده شد.

چنین صحنه‌هایی به کابوس‌های بشری در فیلم‌های افسانه‌ای می‌ماند، اما واقعیت است، واقعیت نابود کردن تمام صفحات درخشان تمدن آغازین بشریت در بین‌النهرین.

واقعیت است،‌ واقعیت سر بریدن ده‌ها آشوری و در انتظار بودن صدها تن برای تیغ جلادان داعش، واقعیت است سوزاندن هزاران دست نوشته تمدن بشری تاریخ، فلسفه، اسطوره، حماسه و زبان آشوری، واقعیت است میهمانی شنیع داعشی‌ها در هتک حرمت از زنان و دختران معصوم مسیحی آشوری در ورزشگاه.

واقعیت است، اهتزاز پرچم ننگین داعش در سرزمین شام و عراق، گهواره‌های تمدن بشری و ویران کردن سطر سطر تاریخ بشری.

نفرین بر این وحشیان وقیح تاریخ بشری که اگر روزگاری آن دل‌نگرانان مثلا حقوق بشری، داعش را از صفحه روزگار محو کردند، دست کم توانستند بخش عظیمی از تاریخ و فرهنگ و تمدن آشوری را محو کنند.

جامعه جهانی آشوری و تمام آحاد بشری، این ظلم را محکوم کرده و به وجدان‌های بیدار آزادی‌خواه تسلیت می‌گوید، جامعه جهانی آشوری در سوگ است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار