بازدید 2277

برخورد حذفی با رسانه‌ها به ضرر دولت است

کد خبر: ۴۷۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰ 28 February 2015
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه تیم‌ اطلاع‌رسانی ریاست‌ جمهوری بداند برخورد حذفی با رسانه‌ها به ضرر دولت است، گفت: برخورد حذفی اصحاب رسانه به ضرر دولت خواهد بود.
خبرگزاری فارس: برخورد حذفی با رسانه‌ها به ضرر دولت است/ فقط شعار «زنده‌باد منتقد» کافی نیست

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در ارزیابی عملکرد دولت در رابطه با منتقدان به ویژه رسانه‌ها گفت: با وجود آنکه آقای روحانی و دولت وی در اظهارات خود می‌گویند که حرف منتقدین را می‌شنویم و منتقدان مطالب خود را ارائه کنند اما در عمل این گونه نیست و نقدهایی هم که از سوی منتقدین می‌گویند از سوی دولت ترتیب اثر داده نمی‌شود.

وی ادامه داد: این امر به صورتی است که برای خیلی از افراد نمی‌توانند قبول کنند بگویند دولت نقدپذیر است و به نظرات منتقدین توجه می‌کند در حالی که منتقدان از سویی دلسوزی نقد می‌کنند و و به دنبال موفقیت دولت هستند چرا که دولت را دولت نظام جمهوری اسلامی می‌دانند.

کوثری در ارزیابی رویکرد حذفی تیم اطلاع‌رسانی دولت در پوشش نشست‌های رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت اظهار داشت: این هم از مسائلی است آنچه در حرف می گویند به آن عمل نمی‌کنند بنابراین تنها شعار دادن کافی نیست بلکه باید عمل کنند و اگر این امر به درستی انجام نشود به ضرر دولت است و ما راضی به این امر نیستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار