بازدید 10884

به نظر شما دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شوند؟ (گفت‌وگوی آنلاین)

به نظر شما آیا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سرانجام واگذار می‌شوند؟ آیا واگذاری این دو باشگاه، موجب بهتر شدن وضعیت این دو تیم می‌شود یا وضع آن‌ها را بدتر می‌کند؟ چه مشکلاتی ‌در راه واگذاری این دو باشگاه وجود دارد؟
کد خبر: ۴۷۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴ 28 February 2015
امروز وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست هم‌اندیشی الزامات و اقدامات بازاریابی ورزشی در ایران، در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اعلام کرده، هنوز برای این دو باشگاه ‌هیچ مشتری پیدا نشده‌ و اگر روند همین باشد، اداره این دو باشگاه به وضعیت کنونی ادامه خواهد داشت. این تازه‌ترین گزارش از وضعیت واگذاری دو باشگاه بزرگ پایتخت است؛ دو باشگاهی که گویا هیچ مشتری ندارند و قرار است همچنان با وضعیت فعلی ادامه حیات دهند.

به گزارش «تابناک»، بحث واگذاری دو باشگاه بزرگ پایتخت‌ ـ همان طور که می‌دانید ـ سری دراز دارد و بحث آن در دولت‌های مختلف ‌به میان ‌آمده بود و حتی بخشی از شعار تبلیغاتی کاندیداهای دوره‌های مختلف را تشکیل ‌می‌داده و بعد هم محقق نشده است، تا اینکه سرانجام در دولت تدبیر و امید و با فشارهای مجلس، این پروژه ‌به صورت جدی کلید خورد و دو باشگاه قیمت‌گذاری شدند و حتی مزایده آن هم برگزار شد و هیچ مشتری برای این دو باشگاه پیدا نشد.

از زمان به میان آمدن بحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، خیلی‌ها به سرانجام آن امیدی نداشتند؛ چه اینکه واگذاری دو باشگاه بزرگ پایتخت با جامعه بزرگ هواداران خود و مختصات عجیب درونی و بیرونی کاری تقریبا غیرممکن به نظر می‌آمد. حالا هم که یک تلاش جدی از سوی وزارت ورزش ‌برای واگذاری آن صورت گرفته، می‌بینیم ‌هنوز این دو تیم در شرایط قبلی قرار دارند و به گفته وزیر ورزش، ‌هیچ مشتری ندارند.

همین مسأله موجب شده تا واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به موضوع خوانده می‌شوید امروز تابناک بدل شود.

* به نظر شما، آیا سرانجام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شوند؟

* آیا واگذاری این دو باشگاه، موجب بهتر شدن وضعیت این دو تیم می‌شود یا وضع آن‌ها را بد‌تر می‌کند؟

* چه مشکلاتی ‌در راه واگذاری این دو باشگاه وجود دارد؟


دیدگاه‌‌های خود را در این زمینه با سایر خوانندگان تابناک در میان گذارید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۱۲۰
اولا که واگذار نمی شوند. بلکه مجددا به یک ارگان دولتی داده می شوند. واگذاری واقعی یعنی خصوصی سازی.
دوم هرگز باعث بهتر شدن اوضاع نمی شود.
سوم خود باشگاه های فوتبال، مشکل هستند.

تنها راه چاره اینه که مثل یونان، تمامی لیگهای فوتبال را معلق کنیم.

فوتبال بدرد این مملکت نمیخوره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
من یادمه چند هفته پیش همزمان با آغاز خبر فروش این دو باشگاه توی سایت خبرده پیشنهاد داده بود بهتره این دو باشگاه بجای بخش خصوصی به خود طرفداران و علاقمندانش بصورت سهامی عام واگذار بشه در اینصورت حق مطلب هم ادا شده ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
این دو باشگاه به علت مسائل امنیتی و سیاسی واگذار به بخش خصوصی نخواهد شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
احسنت به شما
تنها راهش واگذاری واقعی (از طریق بورس) به عامه مردم
سجاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
واگذاری یعنی من بعنوان یک طرفدار بتونم در خریدش سهم داشته باشم . . .
نه این جیب به اون جیب .
سید رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
بنظر من اختلاس بشوند صورت بهتری دارد تا منحل یا واگذار شوند .
اینروزها همه با اختلاس بهتر حال میکنند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
موافقم
خیلی زود
کفگیر ته دیگه
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
این 2 باشگاه میتوانستند به باشگاه پول ساز برای ورزش تبدیل شود
و هنوز طرفدارانی در سراسر کشور دارد
ولی هر سال آب رفتند
هم تکنیکی هم مدیریتی و غیرتی و .......
حتی به بعضی از تیم های غیر مطرح جهانی پیشنهاد پول و بازی میدادند

تیمهایی که بازیکنان آنها سفارشی باشند آخرش به این بلا دچار میشود
حتی بعضی از بازیکنان نسبت به تیم و رنگشان تعصب ندارند فقط دلشان میخاد معروف و پولدار شوند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
که چی ؟ اینا همیشه کفگیرشون ته دیگ بوده دادا
واگذار میشن ولی مطابق بقیه باشگاها سال دیگه همین موقع دوباره پسشون میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
دلیلش اینه که به صورت کامل خصوصی سازی نمیشه و دولت تو کارشون دخالت میکنه.
باید مثل ترکیه خصوصیش کنن. اونا اینکارو کردن که نتیجشو هم دارن میبینن(همین دو روز پیش بود که بشیکتاش، لیورپول رو از لیگ قهرمانان حذف کرد)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
به هیچ وجه واگذار نمیشن
هیچکس این تیمها را نخواهد خرید تا وقتی که با صد تا صاحب دیگه باید سر وکله بزنه مثل پیشکسوتان و هر کی اینقدر پول بده نمی خواهد کس در کارش دخالت کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
در ضمن پیشکسوتا تا حالا بیشترین استفاده رو از منافع این دو باشگاه که متعلق به هواداران هست رو بردن.
پیشکسوتا همونایی ان که میلیاردی پول گرفتن و کمترین سود رو داشته اند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
استقلال ذو پرسپولیس بیخ ریش دولتن بابا
یا واگذار نمی شود یا اگر هم بشود خصولتی واگذار می شود. مثل خیلی از واگذاریهای دیگر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
احسنت . همینه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
خودت به خودت میگی احسنت؟!
فکر کردی ما ببوئیم؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
این واژه جدید خصولتی را خوشمان آمد .
شهرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
خصولتی را خوب آمدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
خودت به خودت میگی خصولتی را خوب اومدی؟!
فکر کردی ما گلابی هستیم؟!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
حرف حساب جواب نداره. اشکال از واگذاریهاست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
خودت به حرف خودت میگی حرف حساب؟!
فکر کردی ما شلغمیم؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
بیگ لایک
عمرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
عمرا
باید به جای حمایت و تلف کردن بودجه برای این دو تیم که هیچ نیجه ایی هم برای مردم و کشور نداشته و فقط هدر دادن پول بوده باید از تیم های اصیل و ریشه داری مثل پاس همدان شموشک نوشهر البدر بندر کنگ و برق شیراز حمایت کنیم این دو تیم سوسول فقط بودجه ورزش را هدر میدهند
پاسخ ها
خارقانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آقای مطلع تیم دوچرخه بادکنی ولی آباد را یادت رفت؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
در فوتبالو باس گل بگیرن
اینم گفت گوی آنلاینه راه انداختی
تابناک نوکرتم از فوتبال واجتر خیلی چیزا هستش...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
مثل پوشک بچه.
رضا کرباسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
دقیقا با آقای غلامی موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آفرین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
دمت گرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
حرف دل مارو زدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
بهترین کامنت بود
ولی غلامی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ناشناس 15:02 - 1393/12/09
آره دقیقاً چیزی خودت نیاز داری خخخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
حالا هرکی یه چی بگه شما میایید انتقاد می کنید. چرا فوتبال مهم نیس داداش
اگه واگذار کنند مسولین بی کار میشه که ......پس برای همین هیچ وقت واگذار نمی شه با تشکر نیش زبون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ههههههههه
واگذار نمیشه چونکه چیزی به اسم خصوصی تو ایران وجود نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
منم موافقم. تو ایران هیچ وقت خصوصی سازی واقعی شکل نمی گیره
1. الان چندین سال است که خبر واگذاری این دو باشگاه در رسانه ها و محافل ورزشی هست. اما فکر کنم به دلایلی که بخشی از آن هم سیاسیت این واگذاری انجام نشده است.
2.با نگرش کنونی که در اقتصاد و سیاست هست وضع بدتر خواهد شد گرچه خصوصی باشند خیلی بهتر ست مثل اکثر کشورهای دنیا.
3این دو باشگاه زیان ده هستند و یکی از شروط اصلی ورود به بورس بیلان کاری مثبت در 3 سال پشت سره می باشد که فاقد آن هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
هی کی میاد میگه خصوصی می کنیم بعدشم همونجوری می مونن اینا
واگذاری واقعی که معمولاً در ایران اتفاق نمی افتد . ما ادای واگذاری را در می آوریم .
برای نجات فوتبا ل ایران باید جلوی فساد فوتبال گرفته شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
موافقم
حدود 10 سال پیش عضویت در این دو تیم دروازه ای بسوی تیم ملی بود. اما الان دیگه این طور نیست نتایج ضعیف وبازی های غیر زیبا باعث کاهش شدید طرفداران این دو تیم در سطح کشور شده و مردم به سمت تیم های شهر خودشان رفتند.نظر شخصی من اینه که سرنوشت این دو تیم در خارج از تهران برای اکثرا مردم مهم نیست.در رابطه با واگذاری واگذار یشوند بهتر است شاید در چند سال اول شرایط خیلی سخت (شایدم سیاه) شود ولی اگه نگاهمان به چند سال اینده باشه ضرر نمیکنیم
همچنان بیت المال ضایع می شود
پاسخ ها
vqh
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
نه اینکه باشگاه های دیگه با پول بیت المال ریخت و پاش توش نمیشه !!!!
هــــــــــــــــــــــــرگـــــــــــــــــــــــــز!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
هر گز هر گز هرگز
معلومه که واگذار نمیشن. چون اگر واگذار بشن بودجه دولتی دیگه نمی تونن بگیرن اونوقت بخور بخور آقایان هم تموم میشه.
من جای دولت بودم نه تنها پولی بابت این دو باشگاه طلب نمی کردم بلکه یه پولی هم می دادم اینا رو از سر خودم وا می کردم. آخه این دو تا باشگاه ضرر ده چی داره که 300 میلیارد روش قیمت گذاشتن؟
حیف پول بیت المال
با سلام

جهت بقای باشگاهها در شرایط خصوص نیاز به آماده نمودن زیر ساخت های فیزیکی و فکری می باشد.
مسئولان باید در خصوص شرایط فعالیت باشگاهها ی خصوصی به بلوغ برسند و این تفکر که بخش خصوصی باید همیشه مطیع آنان باشد از اذهان پاک گردد. بخش خصوصی مستقل فقط و فقط باید تابع ضوابط و قوانین مصوبه باشد و دخل و تصرف در قوانین به سادگی توسط مسئولان دولتی صورت نپذیرد.
شرایط درآمد زایی باشگاهها نیز باید کاملاً مشخص باشد. پخش تلویزیونی، قوانین کپی رایت برند باشگاه، سهام ... باید کاملاً مشخص باشد.
بدیهی است در زمانی که هیچ کدام از این شاخصه ها وجود ندارد واگذاری باشگاهها به بخش خصوصی که هیچ گونه پشتوانه ای نداشته باشد راه به ترکستان بردن است.
و سرنوشت این تیمها نیز مانند استیل آذین، استقلا اهواز... خواهدشد. مصیبت بالاتر این است که این تیمها در این شرایط به موسسات یا ارگانهای شبه دولتی واگذار گردند که در آن صورت سرنوشت پاس تهران در انتظار آنها خواهد بود.
امید است با درایت مسئولین فعالیت شروع شده به تمام نگری و برسسی تمام شاخصه های خصوصی سازی و استفاده از تجربیات دیگر کشورها به بار نشیند.
اولآ به ما هیچ ربطی ندارد.
ثانیآ آیا باقی مشکلات حل شدند فقط موضوع به پرسپولیس - استقلال رسید؟
اصلی ترین راه کسب درآمد برای باشگاههای ورزشی، فروش حق امتیاز پخش تلویزیونیه.

در ایران به دلیل انحصار در پخش، هرگز باشگاهها نمی تونن رقابتی در این زمینه ایجاد کنن و قیمت بهتری بگیرن.

یعنی صرف نظر از اینکه باشگاهت چقدر خوب کار کنه و چقدر بیننده جذب کنه، تو محکومی با یه قیمت ثابت حق پخش رو یه یک ارگان بفروشی، پس دیگه مدیریت معنی نمیده.

در این شرایط بخش خصوصی واقعای هرگز پا پیش نخواهد گذاشت.
اگر پذیرفته ایم که مخابرات و چندن بنگاه سود ده دیگر به بخش خصوصی واگذار شده ، پس واگذاری این دو باشگاه را هم خواهیم پذیرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
البته مخابرات از طریق بورس و به صورت شفاف و صحیح واگذار شده نه این شکلی که بگن بیار 290 میلیارد بده بعدم ما حق داریم تو کارات دخالت کنیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
احسنت
تابناک. از تعداد بازدید و نظرات مشخصه که کسی زیاد به سرنوشت این دو تیم و بالطبع فوتبال اهمیتی نمیدهد. پس همان بهتر که در فوتبال مملکت تخته شه. خیر دنیا و آخرت در این حرکت خواهد بود.
خدا کنه واگذار نشه وگرنه پول همینام خیلی شیک و یهویی اختلاس میشه!
تازمانی که سرمایه گذار خارجی واردسیستم مدیریت نشود سرمایه داران داخلی مدیریت رقابت سالم تجاری ورزشی یادنمیگیرند
اگه قرارا حصوصی بشه باید فوتبال خصوصی بشه!معلومه میخوان مث اقتصاد اختصاصی سازی کنن!فکر کنین خصوصی هم بشن طرف بیاد بگه من 200 میلیارد بابت حق پخش میخوام صدا و سیما هم بگه نمیدم وقتی هم نذاره دوربینا برن تو ورزشگاه شورای امنیت ملی نامه میده و تمام!امکان نداره خصوصی سازی بدون داشتن تلویزیون خصوصی چون صدا وسیما از دولت بودجه میگیره و دولت باید از این جیب به او جیب کنه الانم میدنشون به خودمونیا میگن خصوصی سازی کردیم مث اقتصاد که احمدی نژاد 80% خصوصی کرد!
با درايتي كه در دولت محترم دانايان سراغ دارم مطمئنم اين قول دولت وزين تدبير واميد هم مثل تمام قولهاي ديگه وزرا عملي ميشه.
كليد حل ايمن مشكل هم مثل تمام مشكلات ديگه دست دكتر روحانيه.شك نكنيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
داداش من گفته نظر بدین نه اینکه تبلیغ سیاسی کنین!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
چی می گی بابا
««««آیا واگذاری این دو باشگاه، موجب بهتر شدن وضعیت این دو تیم می‌شود یا وضع آن‌ها را بد‌تر می‌کند؟ »»»»
یعنی چییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟
دنبال بهتر شدن چه چیزی در این باشگاه ها هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هااااااااااااا؟؟؟؟؟؟

به نظر شما صرفا واگذار شدن یا نشدن این دو باشگاه مشکل ورزش و فوتبال رو حل میکنه که اینقدر بهش می پردازید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقایون بس کنید دیگگگگگگگگگگگه ، ای بابااااا
مگه اکثریت (و نه همه )این باشگاه ها و بازیکنانشون جز آسیب های فرهنگی و تهمت زنی و ریختن آبروی افراد و کسب ثروت بی زحمت و .... چیز دیگه ای رو در جامعه ترویج میدن؟؟؟؟؟
در عنوان این باشگاه ها کلمه ی ««فرهنگی»» صریحا قید شده، پس چرا قبل از هر چیزی به این موضوع نمی پردازید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همین که یک تیم توی جدول جایگاه خوبی داشته باشه کفایت می کنه؟؟؟ و به نظر شما وضعیتش بهتر شده؟؟
این همه ورزش داریم در کشور که اکثریت قریب به اتفاقشون مروج اخلاق پهلوانی و ارزش های دینی هستن، و خیلی خیلی بیشتر از این دو تیم و یا کلیت فوتبال برای کشور افتخار آفرین بودن.. ؛ حالا هی شما بهشون بی توجهی کنید تا کم کم محو بشن و فوتبال ضد فرهنگ بومی و مروج فرهنگ غربی برامون باقی بمونه.
اگه با حرفم مخالفید همین هفته برنامه نود رو ببینید تا شاهد حرمت شکنی ها و تهمت و افترا به افراد باشید ، تا ببینید که طی 3 ساعت برنامه چند تا از ارزش های دینی ما نقض میشه؛ بله درسته که مشکلات وجود داره، اما راه حلش ایجاد تشویش در ذهن جامعه با پخش برنامه زنده نیست.

لطططططططططططفا این باشگاه ها رو تا زمانی که مشکلات فرهنگی درونشون رو حل نکردن اینقدر بزرگ نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
زیادیییییییییییییییییی حرف میززززززززززززززززززنی!
تا یه چیزززززززززززززززی بهت نگفففففففففففففتم برو رد کااااااااااااااااااااااارت !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ناشناس 15:32 نتیجه فوتبال میشه آدمهای بی منطق و چشم و گوش و مغز بسته و فقط دهن باز مثل تو که فقط بلدید برید تو استادیوم ها عربده کشی و فحاشی کنید ؛بعد از بازی هم بقایای فرهنگ والاتون رو توی اتوبوس ها و خیابون ها میشه دید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
خخخخخخخخخخخخ
بد جور خورد تو برجکت ! نــــــــــــــه؟!!!
ولی محض اطلاع عرض کنم که من به عمرم از نزدیک استادیوم هم رد نشده ام و خوشبختانه وقتی پای تلویزیون هستم هم به احدی اجازه نمیدهم فوتبال تماشا کنه.
کلا بیخیالشون بشید ،ذاتا باشگاه نیستند که
زیر ساخت ورزشی مثل پخش تلویزیونی- کپی رایت- اسپانسر- حضور تماشگران در استادیوم حل شود فوتبال در ایران رشته پر سودی است بنابراین اینها اصلاح شود روزهای خوبی خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
حیف که نمیشه هیچ وقت
واگذاری کجا بود.!!
این دو باشگاه یا به یکی از وزارتخانه ها داده میشه
آخه چطوری می زارن دو تا باشگاه با این همه هوادار رو یه شخص حقیقی و مستقل اداره کنه
چندتا تیم شخصی داریم مگه اونا چه گلی به سر لیگ زدن؟که اینا بزنن؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
دقیقا همین طوره آقا مسعود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
خودتن به خودت میگی آقا؟!
فکر کردی ما خانمیم ؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
والا
اول واگذار میشن
بعد بدهی بالا میارن
بعد دوباره پسشون میدن

این داستان ادامه دارد
پیروزی مفت گرونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
شما بیشتر !!
خانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ولی از تو با ارزش تره.
در ایران هیچ چیز خصوصی نمیشه، مگر بعدش از بین بره!
دلیلشم این نیست که خصوصی سازی چیز بدی هست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
موافقم
فوتبالی که هیچ ارزش افسوده نداره،فقط جیب بعضیا پر پول میشه اونم از بیت المال جز تخته شدن راهی نداره.البته راهای مدیریتی و علمی وجود داره ولی مدیران فوتبالی ما ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ارزش افزوده ! اونیکه شما نوشتی بیشتر شبیه افسرده است .
مگه.... که 290 میلیارد پول برند بدن.
اگر اراده ای برای واگذاریشون وجود داشته باشه متقاضی برای سرمایه گذاری وجود داره ولی به نظر میرسه اراده عملی برای واگذاری این باشگاه ها وجود نداره..
در یک صورت خریدار پیدا میشه خوبش پیدا میشه بشرطی که اختلا س چی باشه و دولت هم باو کاری نداشته باشه مثل (ب.ز) معروف ..پول حلال وزحمت کشیده که توی این راه ها نمی اید
من با واگذاری باشگاه ها به هوادارشون موافقم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
مرد حسابی. خوب زدوتر میگفتی. از صبح تا حالا فقط منتظر موافقت جنابعالی بودیم!!
خانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
کی از تو نظر خواسته بود؟؟/
به نظر من کسی پیدا نمی شه بخره.
مقایسه با باشگاههای اروپایی که همیشه ورزشگاهشون پره، کاملا اشتباهه.
تصور کنید هر کدوم از 2 تیم بیرون شهر زمین بخرن و ورزشگاه بسازن، کی میره بازیشون رو تماشا کنه؟
اگه تو شهر ورزشگاه داشتن میشد امیدوار بود.
در هر صورت در صورت واگذاری از وضعیت فعلی بهتر خواهند شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
شما سعی کن زیاد نظر ندی !
فعلا که خصوصی سازی نبوده
کشور های پیشرفته سال هاست که دریافته اند برای حل مشکلات روحی روانی مر دم و تخلیه استرس ها باید برای آنها تفریح و سرگرمی مفید درست کرد . آنها که با تقویت این دو باشگاه مخالفند نمیگویند چه چیز بجای آن بگذاریم؟؟

چرا بعضی ها فکر میکنند اگر جوانان یک جا مثل استادیوم جمع بشوند برای شان خطر ناک است و ممکن است بعضی از حرف های نا خوش آیند دوستان را بزنند؟؟
اگر واگذار شوند از سال دیگه سرباز می گیرن
اولا تابناک جان این گفتگو هیچ دردی دوانمیکنه دونفرم که حرف درستی میزنن وبقیه با مسخره بازی جواب میدن به چه نتیجه ای میخواهی برسی۰(هرچند شماتابناکی ها ازاین نوع گفتگوی رفع تکلیفی وظاهر ازاداندیشی بدتون نمیاد )واما بعد خصوصی سازی ویاواگذاری این دوباشگاه به چه قیمتی وباچه ظابطه وقانونی. اگر مثل واگذاریهای سالهای قبل باشه که فامیلی یازدوبندی باشه کههیچ باید فاتحه فوتبال وبخصوص این دوباشگاه روباید خوند .اگراقایان پشت پرده مسئله ای....ندارن بیان شفاف وپوست کنده باچندتاکارشناس مسئله رو مطرح کنن یعنی حسن وعیب کارو بگن.نه اینکه بعد اینهمه دادارودودور ملت یهو بفهمن که باشگاه واگذار شده. به کی وچندوچطوریش میشه جزواسرار مگو (شماهم تابناک میتونی مثل همیشه بگی بعلت کثرت مطالبو......چاپ نکنی)بهمین جک بازی ادامه بدهی
به نظرم باید 100درصد امتیازشان بدون هیچگونه قید و شرطی و از طریق بورس به صورت کاملا شفاف و بر اساس حراج فروخته شود.
دولت هم دیگه حق دخالت تو امور باشگاه رو نداشته باشه.
در این صورت حتی به قیمت به مراتب بیشتر هم مشتری خواهند داشت.
به نظرم باید 100درصد امتیازشان بدون هیچگونه قید و شرطی و از طریق بورس به صورت کاملا شفاف و بر اساس حراج فروخته شود.
دولت هم دیگه حق دخالت تو امور باشگاه رو نداشته باشه.
در این صورت حتی به قیمت به مراتب بیشتر هم مشتری خواهند داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
تو هم یکبار نظر دادی بسه ! تا یه چیزی بهت نگفتم بزن به جاده !!!
به نظر من هم واسه هر کدام يک وزارت خانه جديد تاسيس کنند. وزارت استقلال، وزارت پيروزي
پشت این دو باشگاه انگیزه های سیاسی در درجه اول اهمیته .
خصوصی سازی درایران مثل خارج نیست.
به نظر من هم واسه هر کدام يک وزارت خانه جديد تاسيس کنند. وزارت استقلال، وزارت پيروزي
دیگه همه مردم متوجه شدن این دو باشگاه در واقع دو باشگاه سیاسی ورزشی هستش تا فرهنگی ورزشی بخاطر همین یه قیمتی روش گذاشتن تا کسی نتونه این دو باشگاه رو بخره....در واقع هرکسی که صاحب هر کدوم از این دوباشگاه بشه از نظر سیاسی موقعیت خاصی پیدا می کنه اونم بخاطر هوادارن زیادش هستش بخاطر همین کاری می کنن که کسی نتونه این قدرت رو بدست بگیره.......اگه طرفدارن هر تیم بخوان به کسی رای بدن میدونید چه آرای بالای طرف در عرصه سیاسی بدست میاره واین همون نکته ای هستش که باعث میشه هر کسی نتونه این دو باشگاه رو بخره
هزینه کردن از پول ملت برای پاشگاهها حیانت به مردم است. باید تمام پاشگاههای دولتی واگذار گردد
1. واگذار میشه به یک بخش اختصاصی مانند مخابرات، نفت، گاز
میدن دست این شرکتای خصولتی آخرش...
هر تیمی که دستش تو جیب بیت المال هست رو باید منحل کنند.کل لیگ رو هم منحل کنند بهتر میشه.مگه این لیگ چنتا بیزیکن خوب تحویل تیم ملی داده؟ اگه منحل بشه بازیکنای خوب میرن قطر و امارات پول میارن برا کشور
با سلام
بنظر من باید واگذار شود و دولت فقط نظارت ریز بینانه و خوبی داشته باشد کافی است.. اگر خصوصی شود همه تلاش برای جذب اسپانسر دارد، انگیزه مدیران زیاد میشود ینی اگه مدیریتش درست نباشه مثلا اگه بازیکن نسازه و غیره چجوری میخواد باشگاهو اداره کنه و خیلی چیزای دیگه ای کاش واگذار بشه و به مشکلات دیگه هم رسیدگی بشه و فقط مشکلمون پرسپولیس و استقلال نباشه
چرا دولت اقدام به عرضه سهام باشگاه ها در بورس نمیکند ...

با این کار طرفداران تیم ها میتونن برای تیمشون هزینه کنند نه همه مردم ....
فوتبال كلا ورزش بس مزخرفيست، بهترين دليلشم اينه كه كلااااااا ورزش مردونه ي هستش، بهتره كلا جمع بشه
واگذار نمیشه، بشه هم از این جیب به ان جیب هست
مبلغ پیشنهادی خیلی بیشتر از ارزش واقعی این دو باشگاه است ضمن اینکه بر فرض اگر خریداری هم پیدا شود باز هم در کار آن بدبخت از طرف افراد غیر ورزشی دست اندازی خواهد شد.
اقا عمدا قیمت این دو باشگاه بالا گذاشتن که کسی نیاد سمت خرید این دو باشگاه خیلی گرون گذاشتن به نظر من خیلی قیمتشون باشه 30 الی 40 میلیارد بیشتر نمی ارزه
حیف پولی که تو این فوتبال و این لیگ داره هدر می ره.
بازیکنان و باشگاهها در حد و اندازه قیمت تعیین شده ن....... !!
چه کسی غیر از دولت بودجه های میلیاردی و پول نفت دارد خرج این باشگاه ها بکنه؟ یه چی میگین ها
مگر اجازه این کار را می دهند ؟ صد که نه بلکه صدها تعجب چون برخی از آن محل ارتزاقهای آنچنانی می کنند.
بهترين راه حل نجات فوتبال ايران انحلال اين دو باشگاه است
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی