بازدید 1902

انتقاد از حجم بالای پیشنهادات بودجه‌ای نمایندگان

کد خبر: ۴۷۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱ 28 February 2015
نایب‌رئیس مجلس با انتقاد از حجم بالای پیشنهاد شده از سوی نمایندگان درخصوص لایحه بودجه 94 گفت: تاکنون بیش از 237 پیشنهاد مطرح شده که تنها 33 عدد از آنها مصوب شده است، از این‌رو لازم است نمایندگان با کاهش پیشنهادات خود در جهت تصویب هر چه سریع‌تر لایحه بودجه گام بردارند.

به گزارش خانه ملت، محمدرضا باهنر در نشست علنی امروز (شنبه 9 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حجم بالای پیشنهاد شده از سوی نمایندگان درخصوص لایحه بودجه 94 گفت: مطرح شدن پیشنهادات نمایندگان و در پی آن اظهارنظرهای موافقان و مخالفان پیشنهاد، زمان زیادی از مجلس گرفته و همین امر باعث تاخیر در بررسی و تصویب بودجه شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصور ما این بود که در هفته اول اسفندماه بررسی لایحه بودجه 94 در مجلس به پایان خواهد رسید، افزود: در حال حاضر به هفته دوم اسفند رسیده‌ایم و کار بررسی بودجه سال آینده کل کشور همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از موارد از سوی این شورا به مجلس ارجاع خواهد شد و همچنین برخی دیگر از موارد لازم است به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شود، زمان زیادی نیاز است.

باهنر گفت: امید است با توجه به اینکه دولت لایحه بودجه 94 را به موقع به مجلس تقدیم کرده است، مطلوب است مجلس نیز سرعت عمل بیشتری در بررسی آن داشته باشد.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هفته جاری امکان سه‌شیفته شدن مجلس برای بررسی لایحه بودجه سال آینده کل کشور وجود دارد، گفت: در صورتی که روند بررسی به شیوه فعلی باشد، امکان سه‌شیفته شدن مجلس وجود دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار