بازدید 6309

پاسخ بانک مرکزی به مخاطب اسفراینی

کد خبر: ۴۷۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰ 28 February 2015
با تشکر،سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
سلام
با تشکر از زحمات شما مشکل پیش آمده برای اینجانب در رابطه با پدرم و بانک کشاورزی در شهرستان اسفراین میباشد.یکی از دوستان پدرم اقدام به دریافت تسهیلات از بانک مذکور نموده که این تسهیلات دو مرحله ای بوده و سند ملکی پدر اینجانب بعنوان وثیقه مرحله دوم اخذ گردیده ولی بانک بدلیل شکست طرح از پرداخت مرحله دوم امتناع کرد.حال بانک حاضر به پس دادن سند نیست .خواستم بدونم کار بانک قانونی یا تخلف هست .

پاسخ:
باسلام
احتراما،بازگشت به نامه شماره113/212 درخصوص تقاضای مخاطب محترم به اطلاع می رساند،شرکت باثاوا جهت اجرای طرح پرورش شتر مرغ از محل اعتبارات صندوق توسعه بخش کشاورزی از بانک کشاورزی درخواست تسهیلات نموده است وباعنایت به این که اسناد مالکیت ملک موردعمل معرفی شده از سوی شرکت مذکور در زمان بررسی طرح باتوجه به ضوابط ومقررات بانک قابل ترهین نبود لذا شرکت نسبت به معرفی وثیقه غیر اقدام نموده وبانک با نظر مساعد نسبت به بررسی طرح وترهین مورد گرو غیر اقدام نمود.
درحال حاضر وثیقه گذار درخواست فک رهن املاک خود را ارائه داده لیکن به دلیل اینکه شرکت بارثاوا دراجرای تعهدات خویش کوتاهی نموده وطرح با کسری تعهدات مواجه می باشد وباتوجه به ضوابط ومقررات بانک که تعویض وثیقه منوط به عدم تعهدات سررسیده وکسری عملیات تعهدی می باشد امکان تعویض وثیقه میسر نگردید.
بدیهی است درصورت انجام تعهدات از سوی مجری طرح(شرکت بارثاوا)تقاضای نامبرده منوط به اینکه ارزش وثیقه جدید تکافوی مطالبات بانک با احتساب سود سالهای آینده را نماید مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اداره روابط عمومی
عزیز حاجی علیاری          مهدیه نعیمی تبریزی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار