بازدید 1662
امسال، سالِ نواب نبود

نصیرشلال: از دنیای قهرمانی خداحافظی نکرده‌ام

نایب قهرمان وزنه‌برداری المپیک ۲۰۱۲ لندن شایعه خداحافظی‌اش از میادین را رد کرد.
کد خبر: ۴۷۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵ 28 February 2015
نایب قهرمان وزنه‌برداری المپیک ۲۰۱۲ لندن شایعه خداحافظی‌اش از میادین را رد کرد.

 نواب نصیرشلال در گفت و گو با فارس ضمن رد شایعه خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی در این خصوص گفت: چنین صحبتی را هیچ جا مطرح نکرده‌ام اما در حال حاضر می‌خواهم فکرهایم را بکنم و پس از مشورت‌هایی که انجام می‌دهم، هرچه زودتر به یک جمع بندی برسم. در واقع در این مورد هنوز اتفاق خاصی نیافتاده و پس از این هم اتفاق خاصی نخواهد افتاد!

وی در مورد نا امیدی‌ و دلخوری‌ که قبل از بازی‌های آسیایی از مسئولان ورزش داشت، در پاسخ به این سوأل که آیا مشکلات پس از این بازی‌ها برطرف شد، گفت: مشکلات که خیلی برطرف نشده است اما مصدومیت‌ها و همین مشکلات در روندی که پشت سر گذاشتم تأثیرگذار بود اما باز هم تأکید می‌کنم که فکرهایم را خواهم کرد تا هرچه سریع‌تر برای بازگشت به یک جمع‌بندی برسم. در واقع کاری که بهتر باشد را انجام می‌دهد و تا پایان سال تکلیفم مشخص خواهد شد.

تصیرشلال با بیان اینکه هر اتفاقی رخ می‌دهد باید از درون خودم باشد تا بتوانم هرچه زودتر تصمیم گیری کنم، درباره اینکه مردم از نایب قهرمان المپیک توقع دارند تا بتواند دوباره به روزهای اوج برگردد، ادامه داد: من هم به خاطر همین انتظارها قصد دارم دوباره برگردم. امیدوارم هرچه که خیر باشد اتفاق بیافتد.

نایب قهرمان المپیک 2012 لندن تصریح کرد: تمرینات در حد سلامتی است و فعلا تمرین قهرمانی نمی‌کنم. امسال در رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری نیز شرکت نکردم و قراردادم را ملی حفاری نیز فسخ کردم.

وی با بیان اینکه همچنان در وزنه 105 کیلوگرم به کار خود ادامه خواهم داد، افزود: امسال سال من نبود و سالی خیلی بدی بود، اما امیدم به سال‌های آینده و یکی دو سال باقی مانده‌ای است که می‌توانم ورزش قهرمانی را ادامه دهم.

نصیرشلال در مورد انتخابات پیش‌روی وزنه‌برداری گفت: امیدوارم هر فردی رئیس می‌شود بتواند شرایط خوبی را برای اردوهای تیم ملی فراهم کرده و در مجموع در کارش موفق باشد.

وی در پایان گفت: برخی مشکلاتم بعد از اینکه در رسانه‌ها آن را بازگو کردم حل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل