بازدید 1611
نتیجه بازی با استقلال برای‌ تیم‌های صدر و قعر جدول مهم است

مکوندی: نفت مسجدسلیمان به نقطه صفر بازگشت

کد خبر: ۴۷۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴ 28 February 2015
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ۱۰ روز است که تمرین نکرده‌ایم و تیم ما از نظر فنی و بدنی به نقطه صفر بازگشته است.

بهروز مکوندی در گفت‌وگو با فارس، در مورد وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: وضعیت تیم ما کاملا به هم ریخته است. بازیکنان ما پولشان را می‌خواهند و امیدوارم که هر چه سریع‌تر این مشکلات حل شود و بازیکنان حاضر شوند که تمرینات خود را از سر بگیرند. امشب هم جلسه‌ای بین نماینده بازیکنان و مدیران شرکت مناطق نفت‌خیز برگزار می‌شود که امیدوارم در این جلسه نتیجه خوبی حاصل شود. مدیرعامل باشگاه هم در این جلسه حضور دارد.

وی ادامه داد: 10 روز است که تمرین نکرده‌ایم و نفت مسجدسلیمان از نظر بدنی و فنی به نقطه صفر بازگشته است. ما هفته آینده با استقلال بازی داریم که نتیجه‌اش هم برای تیم‌های بالای جدول و هم تیم‌های پایین جدول مهم است.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه بازیکنان با وعده و وعید به تمرینات باز خواهند گشت یا نه،‌گفت: بازیکنان نفت تا کنون فقط قسط اول پولشان را گرفته‌اند و پول دیگری دریافت نکرده‌اند و با شرایطی که پیش آمده بعید است که آنها با وعده و وعید به تمرینات برگردند. امیدوارم خروجی جلسه به گونه‌ای باشد که بازیکنان راضی باشند. من هم به عنوان مربی از این شرایط خسته شدم. دستیاران من هم پولی نگرفته‌اند. امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر حل شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل