بازدید 1657

لزوم آموزش مهارت مدیریتی به بانوان

کد خبر: ۴۷۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴ 28 February 2015
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه باید عرصه را برای حضور زنان در پست‌های مدیریتی فراهم کرد، گفت: متاسفانه تا کنون چنین نگاهی وجود نداشته و آموزشی برای تربیت زنان مدیر در کشور نداشتیم.

جواد هروی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه پست‌های مدیریتی کشور،‌حضور زنان را کم دارد، اظهار داشت: خوشبختانه زنان توانمندی داریم که اگر آموزش‌ها لازم برای کسب مهارت مدیریت برای آنها  در نظر گرفته شود، می‌توانیم از این گروه در پست‌های مدیریتی استفاده کنیم.

نماینده مردم قائنات در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: از آنجا که زنان حس مادرانه دارند، با دلسوزی بیشتری کارها را به سرانجام می‌رسانند. از این لحاظ حضور آنها در پست‌های مدیریتی به نفع کشور خواهد بود.

وی افزود: ما مدیریت زنان در مدارس و فضاهای آموزشی را امتحان کردیم و می‌دانیم چه قدرت‌ها و توانایی‌های دارند، باید از آنها در فضاهایی مدیریتی دیگر از جمله فدراسیون‌های ورزشی بهره‌مند شویم.

هروی با انتقاد از نگاه جنسیتی به حضور بانوان در پست‌های مدیریتی گفت:متاسفانه ما پیش از اینکه آموزش‌ها و مهارت‌های مدیریتی به بانوان بدهیم آنها را در پست‌هایی می‌گذاریم و زمانی که موفق نمی‌شوند، این عدم موفقیت را به جنسیت آنها منتسب می‌کنیم و به طور کلی بانوان را از گردونه مدیریت خارج می‌کنیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تاکید کرد که باید از حضور بانوان در پست‌های مدیریتی، بعد از آموزش‌های لازم استفاده شود تا نگاه ظریف و دقیق آنها در توسعه کشور اعمال شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار