بازدید 1583

کاهش 20 درصدی تورم در یکسال گذشته

کد خبر: ۴۷۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳ 28 February 2015
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تامین اجتماعی قوی، تامین مسکن و سیاست پولی و مالی مناسب پیش شرط‌های پیشبرد موفق اقتصاد است.

امیر عباس سلطانی در گفت و گو با خانه ملت با تاکید بر ضرورت آسیب شناسی اقتصاد ایران گفت: فرار مغزها و سرمایه و همچنین جذب سرمایه‌های سرگردان از راهکار اصلی رشد اقتصادی کشور است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه افزود: با اقدامات و راهکارهایی می‌توان رشد اقتصادی را افزایش داد که دراین راستا می توان سرمایه‌گذاری هدفنمد و اعطای سیاست‌های تشویقی به تولیدکنندگان را در دستور کار قرار داد.

سلطانی افزود: می توان با اعمال مالیات‌های حساب شده، تشویق‌های مالیاتی و معافیت های مالیاتی زمین هرشد اقتصادی را فراهم کرد.

وی گفت: باید سرمایه‌های کشور در فولاد، پتروشیمی، بانک و صنایع سوق پیدا کند و با شناسایی سرمایه‌های پنهان و سرگردان رفاه را برای مردم جامعه فراهم و تولید را رونق داد.

سلطانی تصریح کرد: با جذب سرمایه‌های داخلی و اعطای امتیاز به تولیدکنندگان و رفع محدودیت‌ها و مشکلات آن‌ها می‌توان رشد اقتصادی را در کشور رونق داد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی یکی از راهکارهای بهبود شرایط اقتصادی کشور را سرمایه‌گذاری در صنایع کلیدی و زیرساختی کشور دانست و افزود: با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیر ساختی و زیر بنایی می‌توان اقتصاد کشور را رونق بخشید.

وی با بیان اینکه رشد اقتصادی اقتصادهای در حال توسعه باید بیش از 6 تا 7 درصد باشد، افزود: بهبود وضعیت اقتصادی کشور با استناد به رشد 4 درصدی و کاهش بیش از 20 درصدی نرخ تورم در یک سال گذشته سبب رشد اقتصادی در کشور و کاهش نرخ تورم شده است.

امیر عباس سلطانی با تاکید بر اینکه اقتصاد باید در یک چارچوب اخلاقی و انسانی تعریف شود گفت: باید ذخیره نقدی دولت نیز افزایش یابد تا شاهد رشد اقتصادی کشور باشیم.

وی گفت: تامین اجتماعی قوی، مسکن و سیاست پولی و مالی مناسب پیش شرط‌های پیشبرد موفق اقتصاد است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها