بازدید 1548

امیدواریم «تورم صفر» برای مردم ملموس باشد

کد خبر: ۴۷۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲ 28 February 2015
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: ما آمارهای اعلامی دولت را حمل بر صحت می‌کنیم و امیدواریم روزی رشد اقتصادی دو رقمی محقق شود و در عرصه عمل نیز این رشد برای مردم ملموس باشد.

به گزارش فارس؛سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی،‌ با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور در مورد کاهش چشمگیر تورم و ارتقای 12 درصدی رشد اقتصاد کشور، گفت: هیچ وقت هیچ دولتی از خود انتقاد نمی‌کند و از خود راضی بودن از ضرب‌المثل‌های قدیمی ما در این ارتباط است.
وی افزود: ما امیدوار هستیم که روزی این اتفاق بیفتد که رشد اقتصادی ما دو رقمی شود و تورم‌مان به صفر برسد اما شواهد و قرائن و مسائل ساری و جاری در جامعه این رشد اقتصادی و کاهش تورم را نشان نمی‌دهد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت:‌ وضعیت مسکن مهر که از یک سو بزرگترین پروژه عمرانی در کشور است و از سوی دیگر درصدد تأمین ابتدایی‌ترین نیاز مردم یعنی نیاز به مسکن بود امروز با رکود مواجه شده و ما شاهد این هستیم که اشتغالزایی که این پروژه داشت امروز با رکود ایجاد به وجود آمده به معضل اشتغال دامن زده است.

هاشمی‌ خاطرنشان کرد: شرایط موجود وجود رکود در اقتصاد کشور را نشان می‌دهد و شواهدی مبنی بر کاهش تورم دیده نمی‌شود اما ما آمارهایی که مسئولان می‌‌دهند را حمل بر صحت می‌کنیم و امیدواریم که در عمل هم این اتفاق بیفتد و برای مردم قابل لمس باشد و مشاهده کنیم که رشد اقتصادی ما 12 درصد است و «تورم صفر» و اشتغال ما رو به بهبود باشد.

وی در پایان با اشاره به تلاش‌های دولت در عرصه سیاست خارجی، گفت: ما زمانی در عرصه سیاست خارجی موفق خواهیم بود که در عرصه داخلی خود را توانمند سازیم و در صورتی که حضور مقتدرانه‌ای در عرصه بین‌المللی نداشته باشیم در مذاکرات قطعا نخواهیم توانست اراده خود را به طرف مقابل تحمیل کنیم و امیدواریم تا دولتمردان در این عرصه تمام توان خود را به صحنه آورده و به کار بگیرند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر