بازدید 4847
۱

دستنوشته‌اي كه خبر مرگ مي‌داد

کد خبر: ۴۷۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲ 28 February 2015
پرونده مرگ مشكوك مرد جواني كه با شليك گلوله اسلحه شكاري به كام مرگ رفته بود، به جريان افتاد.

به گزارش جوان، ساعت 15 روز سه‌شنبه، پنجم اسفندماه، مأموران پليس در جريان مرگ مشكوك مرد 39‌ساله‌اي در خانه‌اش حوالي خيابان سازمان آب قرار گرفتند. مأموران در محل حادثه با جسد فرهاد كه با شليك گلوله به قلبش كشته شده بود، مواجه شدند.

 سپس قاضي احمد‌‌بيگي، بازپرس ويژه قتل تهران به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي، در محل حادثه حاضر شدند. در محل حادثه دو اسلحه شكاري كشف شد كه مجوز يكي از آنها به نام فرهاد و ديگري به نام همسرش ثبت شده بود. كارآگاهان نزديك جسد، دستنوشته‌اي كه گفته مي‌شد متعلق به فرهاد است كشف كردند كه روي آن نوشته بود «به آخر خط رسيدم».

 تحقيقات بعدي نشان داد مرد فوت شده دو فرزند 12 ساله و دو ساله دارد و در كار ساخت‌و‌ساز فعاليت داشته اما مدتي است با مشكلاتي روبه‌رو شده بود كه در جريان آن همسرش به همراه فرزند دو ساله‌اش از خانه قهر كرده و به خانه پدرش رفته است. همچنين معلوم شد روز حادثه وي به مدرسه دخترش رفته و نامه‌اي را به او داده تا به همسرش برساند و در نامه نوشته است كه قصد دارد به زندگي‌اش پايان دهد.

همسر فرهاد گفت: من وقتي نامه را خواندم فكر نمي‌كردم كه او دست به اين كار بزند اما وقتي تلفنش را جواب نداد، نگران شديم و به خانه آمديم كه با جسدش روبه‌رو شديم. جسد به دستور قاضي احمدبيگي براي انجام آزمايشات لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد و تيمي از كارآگاهان تحقيقات تخصصي را درباره اين حادثه كه چگونه يك فرد توانسته با اسلحه شكاري به قلبش شليك كند، آغاز كرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
واقعأبراتون متاسفم که فقط برای اینکه سایتتون تعداد بازدیدش بره بالا هر مطلبی که دوست دارید برای کاربرا میذارید
اصلأ براتون مهم نیست که خانواده داغدار با دیدن این مطالب چی میکشند
اگه این مطالب ادامه پیدا کنه حتمأ از سردبیرتون شکایت میکنیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس