بازدید 3410
۳

دستگيري شرور سابقه‌دار در كمتر از يك ساعت

کد خبر: ۴۷۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸ 28 February 2015
زورگيري كه در خيابان ميرداماد تهران اقدام به ضرب و جرح دو دختر جوان كرده بود از سوي پليس شناسايي و دستگير شد.

به گزارش اعتماد، سرهنگ حسنوند، رييس كلانتري ١٠٣ گاندي با اعلام اين خبر گفت: ظهر دوم اسفندماه امسال كلانتري ١٠٣ گاندي به دنبال تماس‌هاي مردمي با فوريت‌هاي پليسي ١١٠ در جريان وقوع يك فقره زورگيري منجر به جرح در خيابان ميرداماد قرار گرفت و به سرعت تيمي از ماموران را براي بررسي حادثه به محل مورد نظر اعزام كرد.

با حضور ماموران در محل، دو دختر جوان به سرعت خود را به آنها رسانده و اعلام كردند در حالي كه در حال پياده روي در خيابان آفريقا بودند، ناگهان پسري شرور به سوي آنها حمله ور شده و قصد ربودن كيف و گوشي‌شان را داشت اما وقتي با مقاومت آنها روبه‌رو شد، به‌شدت عصباني شد و آنها را مورد ضرب و جرح قرار داد. به اين ترتيب و با شناسايي چهره متهم تحقيقات پليسي براي دستگيري او آغاز شد كه در جريان آن گشتي‌هاي پليس در خيابان ميرداماد و اطراف آن به تكاپو افتادند.

سرهنگ حسنوند با اشاره به دستگيري متهم در كمتر از يك ساعت در خيابان ميرداماد گفت: عمليات پليسي در خيابان ميرداماد ادامه يافت تا اينكه در كمتر از يك ساعت يكي از واحد‌هاي پليس هنگام گشت زني در حوالي ميدان محسني، فردي را با مشخصات متهم مشاهده و به سرعت عمليات دستگيري او را آغاز كردند كه در جريان آن پسر جوان زمينگير و به پليس آگاهي منتقل شد.

متهم كه به كلانتري ١٠٣ گاندي منتقل شده بود پس از روبه‌رو شدن با دو دختر جوان به زورگيري و ضرب و جرح آنها اعتراف كرد و گفت: مدتي بود كه در خيابان ميرداماد پرسه مي‌زدم. وقتي دو دختر جوان را ديدم تصميم گرفتم كيف و گوشي شان را بدزدم. به همين دليل به آنها حمله كردم اما با مقاومت شان روبه‌رو شدم و از شدت عصبانيت آنان را مورد ضرب و جرح قرار داده و قبل از رسيدن ماموران فرار كردم.

به اين ترتيب متهم پس از بازجويي‌هاي اوليه، با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
اعدام
با سلام،
فقط اعدام. تا مثل بقيه پرونده ها، با بيرون آمدن از زندان، مجددا تكرار نشود.
حتما تو روز روشن بوده که ساعت این اتفاق رو اعلام نکردین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها