بازدید 15443

معماي پيچيده قتل زن جوان درمشهد

کد خبر: ۴۷۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳ 28 February 2015
با اظهارات متناقض جوان 25ساله اي که پس از قتل نامزدش، اقدام به خودزني کرده بود، اين پرونده جنايي وارد مرحله جديدي شد.

به گزارش خراسان، شب چهارشنبه گذشته وقتي تماس هاي تلفني پدر «احسان» (جواني که به خاطر گذراندن خدمت سربازي در مشهد زندگي مي کرد) بدون پاسخ ماند وي با نگراني از يکي از بستگانش خواست تا به آپارتمان محل سکونت پسرش در بولوار نبوت مشهد برود و از حال او جويا شود. ساعتي بعد وقتي آن مرد به محل سکونت احسان رسيد در آپارتمان را بسته ديد و درحالي که به شدت مضطرب شده بود با آتش نشاني تماس گرفت. دقايقي بعد وقتي ماموران امداد و نجات آتش نشاني قفل واحد آپارتماني را گشودند با صحنه اي وحشتناک روبه رو شدند.

جسد زن 23ساله اي که دچار کبودي نعشي شده بود درحالي داخل اتاق قرار داشت که نامزد وي نيز با دستاني خون آلود و بي حرکت روي زمين افتاده و شيرگاز نيز باز بود. ماموران آتش نشاني با مشاهده اين صحنه و تماس با اورژانس بلافاصله مرد 25ساله را که هنوز نفس مي کشيد به بيمارستان منتقل کردند و ماجراي مرگ مشکوک زن جوان را نيز به قاضي ويژه قتل عمد اطلاع دادند.پاسي از شب گذشته بود که قاضي سيد جواد حسيني به همراه عوامل بررسي صحنه جرم و پزشک قانوني ، عازم محل حادثه شد. خون زيادي داخل يک سيني ريخته بود که چاقو و تيغي نيز داخل آن قرار داشت و 2 بطري خالي دلستر نيز کف اتاق وجود داشت. به دستور مقام قضايي جسد زن جوان که هيچ گونه آثار و علايم ظاهري ناشي از ضرب و جرح روي پيکرش وجود نداشت براي انجام معاينات به پزشکي قانوني حمل شد و بدين ترتيب با حضور قاضي حسيني در مرکز درماني، تحقيقات از مرد جوان ادامه يافت.

وي که سعي مي کرد با تمارض از پاسخگويي به سوالات قاضي طفره برود در نهايت ناچار به اعتراف شد و گفت: حدود ساعت 23 شب بود که همسرم با هواپيما از بندرعباس به مشهد آمد، اما ساعتي بعد به خاطر مسائل خانوادگي مشاجره‌اي بين ما شروع شد که من يک سيلي به صورت او زدم. همسرم با اين ضربه به زمين خورد و بي حرکت ماند. من روز بعد هم سرکار نرفتم و تصميم به خودکشي گرفتم اين درحالي بود که جسد همسرم را روي تشک گذاشتم و کنار او ماندم. تا اين که شير گاز را باز گذاشتم و ساعدم را با تيغ بريدم.

گزارش خراسان حاکي است: متهم به قتل در حالي اين سخنان را بر زبان مي راند که رگ دستش را نبريده بود اما به خاطر خراش سطحي که روي ساعد دستانش ايجاد کرده، خون زيادي از آن جاري شده بود.ولي ماجراي اين پرونده از آن جا پيچيده تر شد که پزشک قانوني علت دقيق مرگ زن جوان را تحت آزمايش اعلام کرد و سپس مرد جوان در اظهاراتي متناقض به قاضي شعبه 811 ناحيه 8 دادسراي مشهد گفت: من تعداد زيادي قرص به او خوراندم که بيهوش شد و ديگر حرکت نکرد.

بنابراين گزارش، به دستور قاضي ويژه قتل عمد، مرد جوان با صدور دستور بازداشت موقت در اختيار کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي قرار گرفت تا بررسي هاي بيشتري درباره ادعاهاي وي و همچنين روشن شدن زواياي پنهان اين پرونده جنايي انجام شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۲۵
....اخیرا دوران نامزدی تبدیل شده به دوران نامردی و خود زنی و دیگر زنی و رگ زنی .......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
مرگ بر آمریکا !
ناشناس
| United States |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
مرگ بر فرهنگ غلط و ورشکسته ی آمریکا که انسان ها رو زیاده خواه و کم حوصله بار میاره
بیچاره زنها. اصلا تو خونه شوهر امنیت نیست به نظرم بهتره قانون بشه از موقع عروسی، یکی از بستگان عروس هم بره باهاش زندگی کنه شاید اینجوری دیگه تو خونه تنها و بی پناه نباشن به همین راحتی به قتل برسن. والا به خدا.
پاسخ ها
هوخشتره
| United States |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
حتما اون یه نفر فامیل هم باید مادر عروس خانوم باشه؟
عاقبت تماشای برنامه های مبتذل ماهواره ای همین است
مشخصه که داره مثل... دروغ میگه، طفلک دختره که با چه امیدی از بندرعباس رفته مشهد تا با همچین آدمی باشه.
نتیجه ازدواج جوانان بیکار و بی آر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
بی عار
عجب روزگاری شده
واقعا چه انسان نماهای کم خردتر ازحیوانات.که برای حل مشکلات شون بدترین راهارو انتخاب میکنند.خدایا لحظه ای ماررابه حال خود وامگذار.
پاسخ ها
هوخشتره
| United States |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
چقدر قوی و قشنگ میگه ...
ریشه همه این مسائل در بیسوادی و بی فرهنگی خانواده ها ومحدود بودن پهنای تفکراتشون میباشد
جریان چیه؟ اخه ادم به زنش قرص میده؟ قضیه مشکوکه...
بازهم خیانت !!!
احتمالا نامزدي نبوده . دوستي بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
حالا چون دوستي بوده بايد مي زده مي كشته؟!
بیچاره دختره با هزار امید و آرزو با این سگ وحشی ازدواج کرده و پیش او آمده بود تا روزهای شیرین و قشنگی را با او بگذراند . خدا قاتل را هزار بار لعنتش کند .
خیلی کار بدی کرده عشقشو کشت
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
منم از دستش شاکیم
این همه راه از بندر عباس تا مشهد اومده ببینتت چراااااا کشتیش چرا
نکته ای که وجود داره و غالبا از اون غافل هستیم اینه که در دوران نامزدی که همون دوران شناخت هست باید خانواده ها نظارت و حتی دخالت خیلی دقیقی داشته باشند.به محض اینکه متوجه شدن که طرف از لحاط روانی مشکوکه مداخله کنند چون تو دوران نامزدی دختره درگیر هیجانات احساسی هست و نمیتونه خیلی خوب تشخیص بده.
خوب از هم جدا میشدند و رها ش میکرد چرا کشتش.اگه رهاش میکرد خود دختره از ناراحتی میمرد
پرونده های قتل رو بررسی میکنند اما اگه کسی احساسات یکی دیگه رو به بازی بگیره دنیاش رو ازش گرفته زندگی و روز شبش رو ازش گرفته
اینم یع نوع قتله.کاش اینجور پرونده ها هم واقعا قابل پیگیری بود....
متاسفم که همچین همشهری دارم !
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی