بازدید 42666

مردم «فاطما گل» را بیشتر می‌شناسند

رضا داودنژاد معتقد است مردم بیشتر سریال های ماهواره ای را می بینند و شخصیت هایی مثل «فاطما گل» را از شخصیت های سریال های ایرانی بیشتر می شناسند.
کد خبر: ۴۷۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰ 28 February 2015
رضا داودنژاد معتقد است مردم بیشتر سریال های ماهواره ای را می بینند و شخصیت هایی مثل «فاطما گل» را از شخصیت های سریال های ایرانی بیشتر می شناسند.

به گزارش مهر، رضا داودنژاد که چند ماه پیش برای ادامه جراحی خود در بیمارستانی در شهر شیراز بستری بود، درباره اینکه چه زمانی می تواند دوباره در برابر دوربین به ایفای نقش بپردازد، بیان کرد: فعلا همچنان در حال استراحتم ولی در عین حال همراه با پدر مشغول انجام مراحل پیش تولید فیلم «مصائب شیرین ۲» هم هستیم.

وی ادامه داد: این فیلم فعلا در مرحله پیش تولید است و پدر فیلمنامه آن را می نویسد و امیدوارم بعد از نوروز ۹۴ بتوانیم آن را کلید بزنیم و با آن دوباره به فعالیت هنری مشغول شوم.

داودنژاد درباره داستان این فیلم که ادامه «مصائب شیرین» به کارگردانی علیرضا داودنژاد است، بیان کرد: «مصائب شیرین ۲» روایت همان شخصیت های داستان اول را دارد درحالیکه ۱۵ سال از زندگی آنها گذشته است.

این بازیگر تلویزیون و سینما درباره این روزهای خود که باید همچنان استراحت کند، گفت: فعلا دوران نقاهتم را سپری می کنم، کمتر باید بیرون بروم و بیشتر باید در منزل استراحت کنم اما در عین حال فیلم و سریال ها  را هم دنبال می کنم همچنین دو فیلم «شکاف» ساخته کیارش اسدی زاده و «کوچه بی نام» را از هاتف علیمردانی در جشنواره فیلم فجر دیدم و در مراسم اکران فیلم «لامپ صد» به کارگردانی سعید آقاخانی و بازی محسن تنابنده که از دوستان من هستند حضور داشتم.

بازیگر سریال «پشت کنکوری ها» ساخته پریسا بخت آور از فیلمنامه های پیشنهادی خود در تلویزیون در این مدت سخن گفت و بیان کرد: صحبت هایی انجام شده است تا در تابستان در سریال بازی کنم که هنوز به قطعیت نرسیده است.

داودنژاد درباره اینکه در مدت استراحت خود چقدر توانسته است سریال های تلویزیون را تماشا کند، بیان کرد: بیشتر فیلم و سریال های خارجی می دیدم و فکر می کنم این روزها بیشتر مردم سریال های ماهواره را می بینند و کمتر سریال ها و آثار ایرانی دیده می شود. اکثر مردم «فاطما گل» را بیشتر از شخصیت های سریال های ایرانی می شناسند. البته زمانی که من در بیمارستان بودم، سریال «گاو صندوق» به کارگردانی مازیار میری از شبکه آی فیلم پخش مجدد می شد و توانستم آن را ببینم و فهمیدم که تلویزیون گاهی آثار خوبی هم پخش می کند.

وی در پایان درباره اینکه چرا فیلم و سریال هایی که بتواند بیننده را به خود جذب کند کمتر ساخته می شود، اظهار کرد: ما فیلمنامه نویس های خوب کم داریم، هر از گاهی امثال پبمان قاسم خانی فیلمنامه هایی می نویسند که پربیننده می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۴۶
انتشار یافته: ۴۷
ما که نمی شناختیمش و الان با حرف داوود نزاد شناختیمش
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
من چند هفته پیش توی سایت خبردخ خوندم که نوشته بود صدا و سیما همچنان اندر پیخ و خم یک کوچه است
جه ربطی داشت؟
حالا اينقدر بگيد تا دوباره بريزن اين ماهواره رو ازمون بگيرنا
حداقل بزار ببينيم رشادياشاران حالش گرفته ميشه يا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
خیلی با حال گفتی هاهاهاها
اگر مردم بیکار نبودند نمینشستند و این فیلمهای چرند رو نگاه کنند
بنده که کلا از کانالهای ترکیه ای و فیلمهای ترک خوشم نمیاد و اصلا فاطما گل رو هم نمیدونم کی هست و مطمئنا چیزی رو هم از دست ندادم
اما مسئولین باید حتما حتما چشمهای خود را بر روی واقعیات باز کنند. بسیاری از مردم به لجبازی روی آوردند
یکی از آنها حجاب است.
که اگر به کشورهایی مانند آلمان و کلا کشورهای غربی نگاه بیاندازید. به دلیل حل شدن مسائل جزئی و کلی . همه مردم به فکر پیشرفت کشورشان هستند. اکنون اکثر زنان عقده حجاب را با آرایش صورتشان و طلب حق حقوقی جبران میکنند که بیشتر خانواده ها را در آستانه پاشیدگی رسانده اند .
بهتر است جای اینکه مسئولین وصله هرزگی را بر زنانی که این چنین خواسته هایشان را میخواهند بچسبانند
واقعا فکری به حال خواسته های زنان کنند چون زندگیها خیلی راحت در حال پاشیدن هستند
شکی نیست من هر شبکه ایرانی را نگاه می کنم یه سریال یا فیلمی که کسی را دفن می کنند یا در کما هست یا تو بیمارستان هستند انتظار دارین مردم از صبح تا شب با هزار بدبختی کار کنند شب هم بشنن سریال فوت و دفن و کما نگاه کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اگه میشد هزارتا لایک بتون میدادم ... همش غم و غصه و بدبختی رو نشون میدن ...
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
دمت گرم. حرف دل خيلي ها رو زدي.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
حالت خوبه؟؟؟
الان فیلم مثلا فاطما گل خیلی خوبه که مردم می بینند؟؟؟؟!!!!برادر من لطفا نظر کارشناسی بده
فیلم مختارنامه که هم سناریو قوی دارد و هم بازیگران توانمند و صحنه های واقعا کار شده و .... ولی مردم از فیلم حریم سلطان که هیچی ندارد و فقط حرمسرا دارد را بیشتر دوس دارند و تماشا میکنند و ...
وااسفا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آی گفتی ! عشق عزاداریه این سیما.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
الان سریال های ترکیه ای که بدتره!همش طلاق و زندان و دروغ و جدایی و گریه و ...
هر روز واسه شخصیت اصلیه فیلم یه اتفاق بد میافته!والا ما که هرچی از این سریال های در پیتی ترکیه ای میبینیم همش غم و غصه و بدبختیه!
برنامه های دیروز ، جمعه ، حوالی ساعت 8 شب ! بنده غلط کردم گفتم چند تا کانال عوض کنم شاید غروب جمعه با تلویزیون سرم گرم شود .
کانال 1 سخنرانی
کانال 2 سخنرانی
کانال 3 سخنرانی
.............
...........،.
رفتم تبلت رو اوردم نشستم پای اینترنت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
گللللللللللللللل گفتی
کدوم شبکه فاطما گل را پخش میکنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
شما که راست میگی نمیدونی اای کلک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
یعنی میخوای بگی من نمیبینم؟
از ماست که بر ماست . برای یکبار هم که شده بپذیریم که همیشه دیگران مقصر نیستند ما خود هم مقصریم . اینکه دیگران بتوانند بی ارزش هایشان را راحت بخورد ما بدهند ولی ارزش هایمان روی دست ما بماند چه کسی میتواند مقصر باشد؟؟؟
دقیقا
سریال همه چیز آنجاست گذراز رنج ها کارهای خوبیست من این سریال به سریال های ترک ترجیح میدم قصه های تکراری نباشند وواقعیت های جامعه نشان بدهند مردم آن ها رابرای دیدن انتخاب می کنند
پاسخ ها
هادي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
مردم كم بدبختي دارن هي اشك هي اشك
ناشناس
| United Kingdom |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ازاسماشون معلومه خیلی خوبن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
من این سریالهایی که اسم بردی را ندیدم و نمی توانم در مورد آنها نظر بدهم. ولی سریالهای ترکی را هم نمی بینم، تا حالا فقط سریال ایزل را نگاه کردم و حدود یک پنجم از قسمتهای سلطان سلیمان را دیدم.
خیلی مواقع هم به خانمم اعتراض می کنم که چرا پای این سریالهای مزخرف ترکی نشسته ای .
لازم است بگم که ما خودمان ترکمن هستیم و به نوعی با ترکها هم نژادیم
ناقلا تو از کجا فاطما گل رو می شناسی؟
اره بیشتر میشناسیم بیشتر میشناسیم...
رضاجان دعا میکنم زود زود ردیف ببینمت.
سریالهای ایرانی پره از:دروغ،آموزشدغلکاری،دعوای زن و شوهر(بخشهای محبت زن و شوهر یا گنجانده نمیشود یا سانسور است)کودکان از روابط بین زن و شوهر فقط دعوا و درگیری میبینند،یک سوژه ای گه ظرفیت فیلم دو ساعته رادارد تبدیل به یک سریال میشود،کلاهبرداری،راههای خروج قاچاقی از مرز،خیانت مرد به همسرش با منشی و... ودر آخر دیوانه نشان دادن همسر اول!!! اینا دیدن داره؟بهتر از ماهواره است؟من سریالهای ماهواره رو اصلا تایید نمیکنم ولی باید حرف برای گفتن داشته باشید تا کسی حرف ماهواره رو گوش نکنه!
این که مردم فاطما گل را بیشتر میشناسن نشان دهنده ضعف مفرط صدا و سیما و برنامه سازان وطنیه.
مشکل فیلم نامه نیست مشکل سیاست هایی است که باعث شده صدا و سیما از مردم جامعه حداقل 20 سال عقب تر باشه هنوز بر سر یک مضوعات و مطرح نکردن اونها در تلویزیون تابو وجود داره در صورتی که مردم هر روز تو جامعه با اون برخورد دارن مثل دوستی دختر و پسر مثل خیانت مثل ایدز مثل خیلی چیزای دیگه که اصلا نه فیلمی ساخته میشه نه سریالی چرا چون خط قرمزه! اما برای مردم مدت هاست که این مسایل خط قرمز نیست و خودشون در پی راه حل هستن باعث میشه به سمت برنامه هایی برن که این مسایل مطرح میشه خواه فاطماگل باشه خواه هر چیز دیگه
این که شما و خانوادتونو و دوستانتون نگاه میکنید شد ملاک آمارگیری
توي ايران هيچ كس مقصر نيست ، هميشه تقصير را به گردن ديگران مي اندازند ،، همين چند روز قبل يك هلي كوپتر سقوط كرد و سه نفر هم فوت شدند ،،، ولي هنوز مشخص نيست مقصر كيه ؟ اصلا كي به كيه ؟
من نمیشناختمش
الان اسمشو شنیدم
من به همراه خانوادم سریال گذر از رنجها میبینم خیلی هم زیباست از سریال های مزخرف ترکیه ای متنفرم دقیقا فرهنگ ما را نشانه گرفته
سریال های ترکی هم به درد نخورند.سریال به طور عجبی کش داده می شود. تقریبا تمام سریال هایشان با دعوا، خیانت و... طولانی شده است. اصلا محتوا ندارد. من یکی که هیچ وقت، وقتم را صرف اینها نمی کنم.
واقعا سریال های تلویزیون بیشتر افسردگی میاره تا آموزندگی
همه ای که شما جناب داوودنژاد میشناسی با واقعین موجود فرق داره
همه ی مردم ماهواره ندارن
من حدود 10 ساله غیر 20:30 و 90 هیچ چیز دیگه از تلویزیون ایرانو ندیدم .
البته ناراحت هم نیستم چون چیزی از دست ندادم.
فاطما گل کیه؟
وقتي كنسرت موسيقي سنتي و اصيل قرباني ميشود مطربي، و جلوي برگزاري آن گرفته ميشود وقتي هر مقامي خود را متولي فرهنگ و هنر مي داند توقع بسيار بي جايي است كه مردم ماهواره نبينند
fبه نظر من سریالهی ترکیه عالین
سریالهای ماهواره ای بخصوص سریالهای آمریکایی بسیار زیبا و خوش ساخت هستند و بد آموزی و نکات منفی آنها نیز بسیار کمتر از سریالهای صدا و سیما است و از همه مهمتر اینکه اعصاب آدم موقع دیدا آنها داغون نمی شود و با روان انسان بازی نمی کنند.
فیلمهای خوب بسازید مردم جذب شوند
فیلمنامه نویس خوب زیاده ولی وقتی نمیذازن کار کنه چه فایده مهران مدیری یکیشه که عالیه هی نگی تا بشه مثل خانواده دایی جان ناپلیون ک میگفت ، کار کار انگلیساس ، الانم میگن کار رژیم ستم شاهیه ........
سریال فاطما گل داستانی واقعی و بسیار آموزنده ایی از آزار و خشونت بر علیه زنان بخصوص در ترکیه رابیان می کند البته کمی جریانات فمینیستی بر داستان حاکم شده ولی در مجموع این جرم و جنایتی که تقریبا به غیر از ترکیه در تمام دنیا بر علیه زنان به وقوع می پیوندد را به خوبی به بیننده تفهیم می کند .من قصدی بر نقد کارهای داخلی ندارم ولی ای کاش فیلمسازان ما هم نقیصه های اجتماعی را برای بهبود شرایط به تصویر بکشند ...من خیلی از فیلم های انتقادی داخلی مخاطب پسند را دیده ام که نهایتا بدون سرانجامی معلوم پایان فیلم را به نگاه مخاطب می سپارد که این عمل به نظر من صحیح نیست ....
متاسفانه صدا و سیما تلاش زیادی برای تولید ندارد. روزانه ده بار از اخبار خارجی شبکه هایی چون سی ان ان جدا و به شبکه مستند سر میزنم شاید فیلم مستند جالبی داشته باشد، اما مانند اکثر شبکه های داخلی، مصاحبه و گفتگو های نه چندان مفید پخش می کند.
سریالهای ترکیه با محتوا نیست. ولی برنامه های ایران اصلاً قابل نگاه کردن نیستند. مردم هم توقعشون رو میاردن پایین به همون ترکیه ای ها قناعت میکنند.
ای کاش یک شبکه پیدا میشد breaking bad و house of cards و ... رو نشون میداد.
این همه شبکه های تلویزیونی در ایران هست که با هزینه کلان پولش از مردم گرفته می شود اما یک برنامه بیننده پسند و درست حسابی ندارند ! اخبار هم که هر وقت نیروهای اسد جای را می گیرند فوری در اخبار گفته می شود اما وقتی همان قسمت را دوباره داعشی ها یا مخالفان اسد پس می گیرند تلویزیون ایران در اخبار هیچ چیز نمی گوید - سریالهای تلویزیونی هم که همهشان مشابه هم هست یا اصلا کشش ندارند
دلم لک زده برا فیلمهایی مثل و شبیه:
شب های برره
پشت کنکوری
پدرسالار
سلطانو شعبان
پهلوانان نمیمیرند
پاورچین
نقطه چین
همسایه ها
.....
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی