بازدید 3136

دولت برای نفت۴۰و ۷۵ دلاری سناریوهای جدا دارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت تدبیر و امید برای نفت 40 و 75 دلاری سناریوهای مختلفی تنظیم کرده است و حتی برای زمان پس از تحریم ها هم سناریو دارد.
کد خبر: ۴۷۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵ 27 February 2015
دکتر ربیعی در مراسم گرامیداشت شهدای شیرگاه: دولت برای نفت 40 و 75 دلاری سناریوی های جداگانه ای دارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت تدبیر و امید برای نفت 40 و 75 دلاری سناریوهای مختلفی تنظیم کرده است و حتی برای زمان پس از تحریم ها هم سناریو دارد.

دکتر  علی ربیعی شامگاه پنجشنبه در مراسم تجلیل از شهدای شیرگاه که با حضور مردم این شهر در مسجد جامع شهر برگزار شده بود، افزود: تلاش ها و مجاهدت هایی که در سالهای نخست انقلاب از سوی مردم صورت گرفت باعث شده که امروز نمایندگان جمهوری اسلامی ایران عزتمندانه بر سر میز مذاکرات بنشینند و از منافع ملی مردم ایران اهتمام ورزند و این در حالی است که کشورهای غربی نیز به این موضوع توجه دارند.

وی تاکید کرد: دولت یازدهم بر منافع آحاد جامعه تاکید دارد و از کسانی که در داخل و یا خارج در مقابل منافع مردم قرار گیرند، قاطعانه می ایستد.

وی اعلام کرد: تلاش هایی که وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای انجام می دهند نتیجه ایستادگی مردم در هفتم اسفند ماه سال 59 بوده است.

وی با اشاره به رشد اقتصادی حاصل شده در دولت تدبیر و امید گفت: برای سال آتی رشد اقتصادی پنج درصدی را پیگیری می کنیم هرچند که برای توسعه و اشتغال در کشور نیازمند رشد اقتصادی هشت درصدی هستیم.

وی یادآور شد: دولت مصمم است که مبارزه با فقر را در زمینه های درمانی، غذایی و آموزشی پیگیری کند  که تاکنون گامهای ارزشمندی هم برداشته است.

دکتر ربیعی یکی از گامهای مهم دولت را در چندماه گذشته بیمه کردن هشت میلیون نفر از جمعیت کشورمان بود که پوشش بیمه درمانی نداشتند.

وی ادامه داد: همچنین حمایت غذایی از خانوارهایی که با مشکل فقر غذایی مواجه هستند از اقدامات مهم دولت تدبیر و امید است.
دکتر ربیعی مردم را سرمایه های اجتماعی کشور عنوان کرد و گفت: دولت یازدهم بر صداقت و شفاف سازی اهتمام جدی دارد و همواره بر اعتماد دوسویه میان دولت و مردم تاکید می کند زیرا اعتماد مردم به دولت سرمایه بی نظیری است که هیچ چیز جای آن را نمی تواند بگیرد.

وی به مردم شیرگاه گفت: دولت برای توسعه راه در شهرستان شیرگاه 107 میلیارد تومان تخصیص داده است . همچنین ساخت بیمارستان را در این شهرستان به طور جدی پیگیری می کنم.

به گفته وزیر کار، برای توسعه نیازمند رشد اقتصادی هستیم اما پیش از رسیدن به چنین رشدی سیاست اشتغال بزرگ بنگاه کوچک را پیگیری خواهیم کرد.

دکتر ربیعی با یادآوری خاطره هفتم اسفندماه سال 1359 گفت: در آن روز نیروی های مارکسیست و منافق  به شهر آمل حمله کردند و درصدد بودند که شهر را به کنترل خود درآورند.

وی بیان داشت: در سالهای نخست انقلاب عده ای تصور می کردند که می توانند از طریق حمله به شهرها حکومت را تغییر دهند اما با پایداری مردم این اندیشه غلط بهم خورد مردم شجاعانه در دفاع از انقلاب بپا خاستند و هم اکنون هفتم اسفندماه در تاریخ ایران به عنوان نماد شکست یک تحلیل(تسخیر شهرها )است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل