بازدید 3743

شرکت هواپیمایی اوکراینی صهیونیستی نیست

نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: شرکت هواپیمایی اوکراینی بر اساس گزارش وزارت اطلاعات، ماهیت صهیونیستی ندارد
کد خبر: ۴۷۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰ 27 February 2015
نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با بیان اینکه شرکت هواپیمایی اوکراینی بر اساس گزارش وزارت اطلاعات، ماهیت صهیونیستی ندارد، گفت: بر این اساس شرکت هواپیمایی اوکراین‌اینترنشنال به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده ایرلاین اوکراینی در کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: اخیرا ادعایی درباره صهیونیستی بودن شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال مطرح و این کمیسیون هم تبع وظایف نظارتی خود به این پرونده ورود کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در رابطه با ارتباط شرکت هواپیمایی اوکراینی با رژیم صهیونیستی، کمیسیون امنیت‌ملی مجلس از وزارت اطلاعات استعلامی را درخواست کرد که در نهایت این وزارتخانه در گزارشی به این کمیسیون اعلام کرد که ادعای مذکور کذب بوده و ایرلاین اوکراینی هیچ ارتباطی با سرمایه‌گذاران و سهامداران رژیم صهیونیستی ندارد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، افزود: بر اساس نظر نهایی وزارت اطلاعات، ایرلاین اوکراینی به فعالیت خود در خطوط هوایی ایران ادامه می‌دهد.

گفتنی است، تصمیم گیری در خصوص صدور مجوز به شرکت های هواپیمایی براساس استعلام های لازم از مراجع قانونی ذیربط صورت می گیرد. لازم به ذکر است؛ هیچ ایرلاین صهیونیستی حتی اجازه عبور و یا استفاده از فضای کشور ایران را ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار