بازدید 256433

با این اپلیکیشن‌ها تبدیل به بورس بازان حرفه‌ای شوید

در واقع ورود به بازار بورس و تبدیل شدن به یک سرمایه گذار موفق، شبیه به یک بازی است؛ یک بازی بسیار پیچیده و برای بسیاری نا‌متناهی. اکنون در بازار تکنولوژی نیز نرم افزارهایی وجود دارد که این بازی را به یک سطح بالا‌تر انتقال داده‌اند. بگذارید شما را با سه نمونه از آن‌ها آشنا سازیم.
کد خبر: ۴۷۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 30 June 2019
با این اپلیکیشن ها تبدیل به بورس بازان حرفه ای شوید!در واقع ورود به بازار بورس و تبدیل شدن به یک سرمایه گذار موفق، شبیه به یک بازی است؛ یک بازی بسیار پیچیده و برای بسیاری نا‌متناهی. اکنون در بازار تکنولوژی نیز نرم افزارهایی وجود دارد که این بازی را به یک سطح بالا‌تر انتقال داده‌اند. بگذارید شما را با سه نمونه از آن‌ها آشنا سازیم.

به گزارش «تابناک»، شاید به فکر شما نیز رسیده باشد که به جمع سرمایه گذاران در بورس تبدیل شوید؛ اما شروع در بازار بورس به عنوان یک تازه وارد کمی همراه با ریسک است و تقریبا همه از این موضوع آگاهند. پس بهترین راه برای این کار، یک فای شبیه سازی شده است تا قبل از ورود واقعی به بورس، استراتژی‌ها و همچنین استعداد خود را در آن بسنجید.

خبر خوب این است که اکنون در بازار نرم افزارهای موبایل، تعدادی از اپلیکیشن‌ها وجود دارد که این فضای مجازی را در اختیار شما قرار می‌دهند و به این ترتیب می توانید تا یک بورس بازی حرفه‌ای را با همه جزئیات و مخلّفات آن تجربه کنید. امروز شما را با سه مورد از این نرم افزارهای موبایل آشنا می‌سازیم.

با این اپلیکیشن ها تبدیل به بورس بازان حرفه ای شوید!

1 – Stock Market Simulator

این نرم افزار رایگان که مخصوص اندروید است، به شما امکان می‌دهد در یک محیط شبیه سازی شده از بازار بورس جهانی فعالیت خود را آغاز کنید. با ۱۰ هزار دلار سرمایه مجازی اولیه می‌توانید خرید و فروش سهام را آغاز نمایید و همراه تحولات بازار، سهام مورد علاقه را رصد کرده و از نظر بگذرانید. همچنین این نرم افزار از تعدادی امکانات حرفه‌ای برخوردار است که البته برای فعال کردن آن‌ها، باید مبالغی پرداخت کنید.

بر خلاف سایر برنامه‌های مشابه که محیط و در کل همه چیز در بورس را برای شما ساده می‌کنند، این نرم افزار همه اطلاعات مورد نیاز شما در مورد عملکرد شرکت، تاریخچه وضعیت، جایگاه شرکت در بازار و هر آنچه یک بورس باز حرفه‌ای در دنیای واقعی به آن نیاز دارد، در اختیار شما می‌گذارد. یکی از بهترین امکانات این ابزار قابلیت گفت وگوی متنی آنلاین با سایر کاربران است.

برای دانلود این اپلیکیشن از بازار گوگل می توانید به اینجا مراجعه کنید.

با این اپلیکیشن ها تبدیل به بورس بازان حرفه ای شوید!

2 – Stock Wars

این نرم افزار مخصوص کاربران iOS یعنی آیفون و آیپد است؛ اما دقیقا مشابه مورد قبل شما را در یک محیط کاملا شبیه سازی شده از بازار بورس قرار می‌دهد و به سادگی شما را با مفاهیم اصلی سرمایه گذاری در بورس و استراتژی‌های آن آشنا می‌سازد. اطلاعات جامعی که این برنامه در مورد بازار سهام، سهام شرکت‌ها و روند‌های بازار در اختیار کاربر می‌گذارد، تقریبا به شکلی جامع ارائه می‌شود و برخی از امکانات حرفه‌ای‌تر همچون تحلیل‌های تکنیکال را می‌توان با پرداخت مبالغی در اختیار داشت.

یکی از مهم‌ترین و بهترین امکانات این ابزار این است که شما را به خوبی در تعامل با سایر کاربران قرار می‌دهد و شما قادر به رصد فعالیت‌ها و استراتژی‌های آن‌ها هستید.

برای دانلود این ابزار از فروشگاه اپل می توانید به اینجا مراجعه کنید.

با این اپلیکیشن ها تبدیل به بورس بازان حرفه ای شوید!

3 – Kapital Pocket

این نرم افزار اما هم از اندروید و هم از iOS پشتیبانی و بدون هیچ ریسکی، دنیای سرمایه گذاری را وارد گوشی هوشمند شما می‌کند. شما این بازی را با ۱۰۰ هزار دلار پول مجازی آغاز می‌کنید که از آن می‌توانید برای خرید سهام مورد نظر خود استفاده کنید.

البته این نرم افزار به روش خاص خود برخی مسائل و موارد را ساده سازی کرده و برای مثال شما را با اطلاعات تجزیه و تحلیل شده و نه خام مواجه می‌سازد تا شما را برای خرید بهترین سهام یاری کند. همچنین این ابزار قادر به ایجاد یک حساب در نزد کارگزاری واقعی و عملا سرمایه گذاری واقعی نیز هست.

برای دانلود نسخه اندروید این نرم افزار به اینجا و برای دانلود نسخه iOS آن به اینجا مراجعه کنید.

با این اپلیکیشن ها تبدیل به بورس بازان حرفه ای شوید!

هرچند این ابزارها بسیار شبیه به یک بازی هستند، در عمل می توانند بسیاری از مفاهیم بورس و سرمایه گذاری را برای کاربران روشن کنند و در نتیجه، شروع خوبی برای یک سرمایه گذاری واقعی هستند. آیا شما نیز تجربه ای از کار با این نرم افزارها دارید؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۰
سلام
عزيزان اين نرم افزارها فقط يك پارامتر بورس را نشان مي دهد اون هم بحث تكنيكال را كه با استفاده از فرمولهاي رياضي و آمار و احتمالات حدود احتمالي نوسان قيمت را نشان ميدهد ولي در خصوص بحثهاي بنيادي توضيح نمي دهد ضمن آنكه در ايران بعد از رانت در بورس مهمترين موضوع بحث رفتاريست كه شما جرات خريد و فروش سهم را در موقع مناسب داشته باشيد
تابی جون میخوای جوانها رو بدبخت کنی ؟
از بورس و بازار فارکس چیزی جز ضرر بیرون نمیاد و خیلی زرنگ باشی به پول بی برکت و یک خلق و خوی طماع خواهی رسید.
نکن آقا این کارو.
ای کاش سرمایه گزاری در بورسهای بین الملل برای ایرانیها ممنوع نبود .سود هنگفتی عاید ایران میکرد و احتیاجی به نفت نداشتیم
بورس بای بای
خسته نباشد اکثر بروکر ها این امکان رو داشتند و دارند 10 سال از نت عقبی تابی
چرا آدرس دانلودش رو از کافه‌بازار نذاشتید؟
بورس ایران غیرقابل پیش بینی است و احساسی و سیاسی است.
اگر امکانش هست نرم افزارهای تحلیل بورس رو هم معرفی کنید. ممنون
و ایکاش همه چیز بورس به این سادگی بود که نوشته !!!
وارد سایت نمیشه!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل