بازدید 6595

ساکی: کری و ظریف در شهر مونترو دیدار می‌کنند

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که جان کری و محمدجواد ظریف وزاری خارجه آمریکا و ایران در شهر مونترو سوئیس درباره برنامه هسته‌ای تهران با یکدیگر گفت‌وگو خواهند کرد.
کد خبر: ۴۷۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۲ 27 February 2015
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که جان کری و محمدجواد ظریف وزاری خارجه آمریکا و ایران در شهر مونترو سوئیس درباره برنامه هسته‌ای تهران با یکدیگر گفت‌وگو خواهند کرد.

 به گزارش تسنیم، جن ساکی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در آغاز کنفرانس خبری روزانه خود بار دیگر ادعاهای مقامات غربی علیه دولت سوریه را تکرار کرده و دولت بشار اسد را به استفاده از بمب‌های بشکه‌ای متهم کرد.

وی سپس اعلام کرد که جان کری وزیر خارجه آمریکا در روز 2 مارس (دوشنبه 11 اسفند) برای شرکت در بیست‌ و هشتمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل به ژنو سوئیس خواهد رفت و در حاشیه این نشست با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه درباره اوکراین و مسائل منطقه‌ای گفت‌وگو خواهد کرد.

ساکی در ادامه افزود: کری همچنین پس از آن به شهر مونترو سوئیس خواهد رفت و در آنجا با محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران درباره برنامه هسته‌ای تهران دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه افزود: کری پس از مونترو به ریاض پایتخت عربستان سفر خواهد کرد و در آنجا با ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه و مقامات عالی‌رتبه این کشور دیدار خواهد داشت و مسائل منطقه‌ای از جمله اوضاع یمن و مبارزه با داعش را با آنها بررسی خواهد کرد.

ساکی همچنین گفت که کری پس از ریاض نیز به لندن پایتخت  انگلیس خواهد رفت و با وزرای خارجه کشورهای حاشیه خلیج فارس به گفت‌وگو خواهد نشست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان