بازدید 4526
حسینیان:

احمدی‌نژاد لیست انتخاباتی نخواهد داشت

عضو ارشد جبهه پایداری از آماده شدن منشور وحدت اصولگرایان خبر داد و هر گونه فعالیت از سوی رئیس‌جمهور سابق برای دهمین دوره انتخابات مجلس را رد کرد.
کد خبر: ۴۷۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰ 26 February 2015
عضو ارشد جبهه پایداری از آماده شدن منشور وحدت اصولگرایان خبر داد و هر گونه فعالیت از سوی رئیس‌جمهور سابق برای دهمین دوره انتخابات مجلس را رد کرد.

به گزارش فارس، روح‌‌الله حسینیان عضو ارشد جبهه پایداری عصر امروز (پنجشنبه) در حاشیه مراسم ختم پسر علی فلاحیان در مسجد نور تهران، در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه وحدت اصولگرایان به کجا رسید،‌ اظهار داشت: منشور وحدت اصولگرایان آماده شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا منشور وحدت اصولگرایان با تأیید گروه‌هایی همچون جامعتین نیز رسیده است، گفت: جامعتین هم بالاخره یکی از گروه‌های اصولگرا هستند که در مقوله وحدت حضو ر دارند البته باید به جامعتین نگاه بالاتری داشت.

عضو ارشد جبهه پایداری تأکید کرد:‌ باید به جامعتین به عنوان گروه‌هایی که ناظر انتخابات و محور وحدت تلقی می‌شوند نگاه کنیم.

حسینیان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا اعضای جبهه پایداری با احمدی‌نژاد (رئیس‌جمهور سابق) دیدار داشته‌اید، گفت: اعضا خیر ولی بنده با آقای احمدی‌نژاد دیدار داشته‌ام.

وی در پاسخ به این پرسش که دیدار شما با آقای احمدی‌نژاد در چه رابطه‌ای بوده است گفت:‌من رابطه دوستانه‌ای با آقای احمدی‌نژاد دارم و هر از گاهی با ایشان دیدار می‌کنم.

عضو جبهه پایداری در پاسخ به این پرسش که شنیده شده آقای احمدی‌نژاد برای انتخابات فعالیت خواهند کرد،‌ گفت: نه، من این را کاملا تکذیب می‌کنم.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری بر این اساس که آیا در لیست محمود احمدی‌‌نژاد برای انتخابات مجلس قرار خواهید رفت یا خیر، گفت: خیر احمدی نژاد برای انتخابات مجلس لیستی نخواهد داد.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931207000345#sthash.iU0bzgla.dpuf
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل