بازدید 2723

انتخابات ریاست فدراسیون ها باید با روال قانونی باشد

کد خبر: ۴۷۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵ 26 February 2015
عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: وقتی دوره ریاست رئیس یک فدراسیون به اتمام می رسد باید بلافاصله اداره نظارت وزارت ورزش وارد عمل شود علاوه بر این انتخابات ریاست فدراسیون ورزشی باید بر روال قانونی طی شود

سید هادی حسینی در گفت و گو با خانه ملت، درخصوص نحوه انتخاب رئیس جدید فدراسیون ها بعد از اتمام دوره ریاست گفت: قبل از به پایان رسیدن زمان ریاست هر رئیس فدراسیون، معاونت ورزشی وزارت ورزش و جوانان مکلف است زمان ثبت نام و تشکیل مجمع را به فدراسیون مربوطه اعلام کند.

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر همین اساس افراد علاقمند می توانند برای انتخابات فدراسیون ثبت نام کرده و در آن شرکت کنند و انتخابات ریاست فدراسیون ورزشی باید بر روال قانونی طی شود.

وی در ادامه با بیان اینکه این انتخابات، مجمع عمومی دارد یادآور شد: فدراسیون ها بر اساس مجمع عمومی و هیأت رئیسه اداره می شوند و عالی ترین مقام تصمیم گیرنده همان مجمع است که متشکل از رؤسای هیئات استانی، نمایندگان داوران، نمایندگان مربیان، نمایندگان قهرمانان ورزشی آن رشته و نماینده کمیته ملی المپیک، نماینده آموزش و پرورش، نماینده ورزش نظامی، نماینده ورزش کارگری، نماینده وزارت ورزش، است که حق رأی دارند.

حسینی اضافه کرد: افراد برنامه سالانه خود را در این مجمع به تصویب می رسانند و تنظیم برنامه بلند مدت و انتخاب رئیس فدراسیون نیز به عهده آنهاست.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی دوره ریاست رئیس یک فدراسیون به اتمام می رسد باید بلافاصله اداره نظارت وزارت ورزش وارد عمل شود چرا که رئیس سابق دیگر مسئولیتی نداشته و بدون حکم سرپرستی وزیر ورزش نمی تواند ادامه فعالیت دهد و باید در خصوص انتخاب سرپرست زودتر ازاین ها اقدام می شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان