بازدید 7697

فرضیه‌های جنایی در قتل دوقلوهای ساروی

کد خبر: ۴۷۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱ 26 February 2015
ماجرای مرگ مرموز دو برادر ساروی در روستای «اگره» شهر دامغان با به‌دست آمدن اطلاعات جدیدی وارد مرحله تازه‌ای از تحقیقات جنایی شد.

به گزارش ایران، پیکر بی‌جان این دو پسر جوان ساروی در حالی‌که با اصابت گلوله از پای درآمده بودند در حاشیه جاده روستایی پیدا شدند.

بنابر این گزارش، ساعت 20 و 30 دقیقه روز 30 بهمن‌‌ماه امسال مرد چوپانی هنگام عبور از جاده روستایی در منطقه اگره دامغان با دیدن جسد دو پسر جوان در حاشیه جاده شوک زده شد و مأموران نیروی انتظامی را در جریان ماجرا قرار داد.

دقایقی بعد اکیپی از مأموران پلیس جنایی دامغان خود را به محل حادثه رسانده و تحقیق درباره این حادثه را آغاز کردند.

براساس بررسی‌های نخستین مأموران هر دو قربانی جنایت با اصابت گلوله مستقیم به آغوش مرگ رفته بودند.

در همین حال بازرسی از لباس‌های دو قربانی حادثه مشخص کرد هر دوی آنها اهل و ساکن شهرستان ساری هستند و مصطفی و مجتبی نام داشتند.

براساس این گزارش، بنا به تحقیقات پلیس دامغان، جسد دو قربانی حادثه در حوالی روستای اگره سه راهی فولاد محله از استان سمنان در حاشیه جاده در حالی‌که با اصابت گلوله از پای در آمده بودند، پیدا شده است.

مأموران با انتقال اجساد قربانیان حادثه به استان مازندران، تجسس برای حل معمای این قتل در دستور کار کارآگاهان جنایی دامغان قرار گرفته است.

یافته‌های نخستین پلیس از احتمال قتل در جریان یک حادثه جنایی حکایت دارد اما اینکه انگیزه عاملان جنایت از کشتن قربانیان دوقلوی جنایت چه بوده است هنوز کاملاً روشن نیست. از سوی دیگر تحقیقات مأموران درباره علت سفر دو برادر دوقلو به استان سمنان می‌تواند گره این معمای پیچیده را بگشاید.

از سوی دیگر شایعات زیادی درباره نحوه و علت مرگ دو برادر ساروی در استان همجوار در سطح شهر انتشار یافته که هنوز پلیس درباره آن اظهار نظری ارائه نداده است تا ابهامات موجود نزد افکار عمومی بی‌پاسخ بماند.

اما فرضیه‌های متفاوتی از سوی پلیس در این‌باره مطرح شده که یکی از قوی‌ترین آنها سفر مرگبار دو برادر به‌خاطر معاملات پنهانی است. در این فرضیه مأموران احتمال می‌دهند دو برادر برای دریافت برخی حساب‌ها و رفع اختلافات مالی به استان سمنان رفته و در آنجا از سوی طرف‌های معامله مورد حمله غافلگیرانه قرار گرفته و به کام مرگ فرو رفته‌اند. در همین خصوص پلیس تجسس‌های خود را روی تماس‌های برقرار شده از تلفن همراه دو برادر دوقلو متمرکز کرده است تا شاید بتواند از این طریق ردی از عاملان شلیک‌ها به‌دست بیاورد.

فرضیه دیگر مأموران درباره غافلگیر شدن دو برادر ساروی از سوی دزدان است. طبق این فرضیه احتمال دارد دوقلوهای ساروی از سوی افرادی به‌خاطر سرقت مورد حمله قرار گرفته باشند که به دلیل مقاومتشان به قتل رسیده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل