بازدید 4450

گلوله از اسلحه من شليك شد

کد خبر: ۴۷۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳ 26 February 2015
مجرم سابقه‌داري كه يك سال قبل در مرخصي زندان مرتكب قتل شده بود حادثه را شرح داد.

به گزارش جوان، متهم پرونده كه حميد نام دارد و هنگام درگيري برسر مواد مخدر مرتكب قتل شده بود، بعد از بازداشت و كامل شدن تحقيقات، براي محاكمه مقابل هيات قضايي شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت.

در جلسه رسيدگي به پرونده، نماينده دادستان، حميد را گناهكار تشخيص داد و گفت كه او هفت فقره سابقه در پرونده خود دارد. سپس اولياي دم گفتند كه خواسته شان قصاص است. سپس حميد به عنوان متهم رديف اول در جايگاه قرار گرفت و گفت اتهام قتل عمد را قبول ندارد اما مي پذيرد گلوله‌ از اسلحه‌اي كه دست او بوده شليك شده است. او توضيح داد مدتي قبل از حادثه بود كه به خاطر درگيري بازداشت شدم و به چهارسال حبس محكوم شدم. روز حادثه هم براي 20 روز به مرخصي آمده بودم. صبح روز حادثه سياوش- مقتول- كه از دوستان نزديكم بود و چند بار به اتهام جرايم مختلف بازداشت و به حبس محكوم شده بود به ديدنم امد. ساعتي بعد يكي از دوستان مشتركمان تماس گرفت و به مناسبت آزادي من، ما را براي نهار دعوت كرد. آن‌ها برايم جشن گرفتند و مشروب خوردند اما من مشروب مصرف نكردم. هنگام عصر بود كه يكي از دوستان تماس گرفت و گفت كه با يك نفر درگير شده است. ما هم براي كمك به طرف آدرسي كه داده بود حركت كرديم. وقتي رسيديم سياوش اسلحه كشيد و چند تير هوايي هم شليك كرد. بعد اسلحه را به من داد و خودش قمه برداشت. من اسلحه را مسلح كردم كه ناگهان گلوله‌اي شليك شد و به گردن سياوش برخورد كرد. من ترسيدم و گريختم اما مدتي بعد بود كه خودم را تسليم كردم چرا كه چاره ديگري نداشتم.

قاضي گفت شما اقرار كرده‌ايد كه درگيري سر مواد مخدر اتفاق افتاده است. مدتي قبل از حادثه مقداري شيشه به مردي به نام ناصر فروختيد و 120 ميليون تومان پول گرفتيد. ناصر اما متوجه شد كه ماده‌اي كه به او فروخته‌ايد شيشه نبوده و بعد از آزادي‌تا از زندان با شما درگير شده است تا پولش را پس بگيرد. متهم گفت من درگيري سر مخدر شيشه را قبول ندارم. هيات قضايي بعد از شنيدن اخرين دفاع متهم وارد شور شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر