بازدید 3411
۱

۱۰۱دزد پایتخت زمین‌گیر شدند

کد خبر: ۴۷۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵ 26 February 2015
ماموران انتظامی پایتخت در جریان عملیاتی ضربتی ۱۰۱متهم به سرقت را در مناطق گوناگون دستگیر کردند.

به گزارش همشهری، عمليات پليس پايتخت، ساعت يك بامداد دوشنبه آغاز شد. مأموران از قبل 101متهم را كه بيشتر آنها سابقه‌دار بودند شناسايي كرده و براي دستگيري‌شان به كمين نشسته بودند. به اين ترتيب با شروع عمليات مأموران پايگاه‌هاي مختلف پليس آگاهي و برخي كلانتري‌ها با يورش به مخفيگاه تبهكاران خواب آنها را آشفته كردند.

به اين ترتيب دستگير‌شدگان ظهر ديروز به پليس آگاهي تهران بزرگ انتقال يافتند. سردارحسين ساجدي‌نيا، فرمانده انتظامي تهران بزرگ در حاشيه اجراي اين طرح گفت: دستگيري اين سارقان براساس قولي كه به شهروندان تهران مبني برافزايش امنيت در سطح شهر داده بوديم، انجام شد.

وي ادامه داد: اين عمليات گسترده از ساعت يك بامداد دوشنبه تا 12ظهر ادامه داشت و به دستگيري 101نفر منجر شد. وي درباره اتهام اين افراد گفت: بازداشت‌شدگان در قالب 24باند و 10شبكه به كيف‌قاپي و ايجاد رعب و وحشت بين شهروندان اقدام كرده‌اند و رده سني آنها بين 20تا 30سال است. بيش از 70درصد دستگيرشدگان سابقه‌دار هستند و برخي از آنها با گذراندن دوره محكوميت قبلي دوباره اقدام به سرقت كرده‌اند.

سردار ساجدي‌نيا از ارتباط برخي از اين سارقان با خارج از كشور خبر داد و تأكيد كرد: تعدادي از دستگير‌شدگان در خارج از كشور اقدام به سرقت كرده‌اند كه موضوع از طريق اينترپل پيگيري مي‌شود.

وي همچنين با اشاره به همكاري دادستاني تهران درخصوص مبارزه با سرقت تأكيد كرد: براي افزايش امنيت شهروندان مقرر شده به سارقاني كه اين ايام دستگير مي‌شوند حتي در ايام نوروز هم مرخصي داده نشده و به‌طور موقت هم آزاد نشوند.

وي گفت: اين عمليات سومين عمليات پليس در 45روز گذشته است و مردم مطمئن باشند در ايام نوروز قوي‌تر از گذشته عمل خواهيم كرد.

رئيس پليس پايتخت همچنين درباره آمار وقوع سرقت در تهران گفت: آمار سرقت در تهران افزايش نداشته است و سرقت در تهران يك درصد از جرم‌ها را به‌خود اختصاص داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
چند روز دیگه یه پولی میدن آزاد میشن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها