بازدید 2597
امضا تفاهم نامه میان فدراسیون هندبال ایران با کشورهای اروپایی

توکلی: دستاوردهای جهانی هندبال در راه است

عضو ارشد و ایرانی فدراسیون بین المللی هندبال گفت: اقدامات برای ارتقای روابط جهانی فدراسیون هندبال را آغاز کرده‌ایم.
کد خبر: ۴۷۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰ 26 February 2015
عضو ارشد و ایرانی فدراسیون بین المللی هندبال گفت: اقدامات برای ارتقای روابط جهانی فدراسیون هندبال را آغاز کرده‌ایم.

داود توکلی که روز گذشته (سه‌شنبه) که نامش در اظهارات وزیر ورزش و جوانان به میان آمد و محمود گودرزی از او به دلیل تاثیرگذاریش در کرسی بین المللی که در رشته هندبال دارد تقدیر کرد، در این مورد اظهار داشت: شخصا افتخار می‌کنم که وزیر ورزش این موضوع را در دیدار با بزرگان ورزش طرح کردند و از این پس وظیفه خودم می‌دانم که بیش از حد رشته خودم را در جهان مطرح کنم.

وی افزود: در مورد جام جهانی هندبال در قطر با توجه به ارتباط خوبی که با فدراسیون هندبال این کشور دارم و جایگاهی که در فدراسیون بین المللی هندبال دارم بر اساس وظیفه شناسی، پیشنهاد کردم تا 50 نفر از اهالی رسانه، پیشکسوتان و مربیان هندبال که سال‌ها در این رشته زحمت کشیدند در این سفر حاضر شوند. این مربیان در رده پایه زحمات زیادی کشیدند و برخی بازیکنان تیم ملی حاصل تلاش همین مربیان بودند.

عضو ارشد فدراسیون بین المللی هندبال خاطرنشان کرد: از توجه وزیر ورزش به این زحمات خوشحالم اما باید بگویم که این تازه آغاز کارهای بسیار زیاد پیش روی ما محسوب می‌شود و بسیار مهم است که از این به بعد چگونه و از چه کانال هایی بتوانیم برای هندبال کشورمان و مطابق با منافع ملی امتیاز کسب کنیم.

توکلی ادامه داد: خوشبختانه بعد از انتخاب مهدوی رئیس جدید فدراسیون هندبال و نظر مثبت او دست من برای جهش و ارتقا روابط بین المللی فدارسیون هندبال باز است و قصد داریم همان طور که قبلا با 5 کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده بودیم، این بار با 9 کشور دیگر به عقد تفاهم‌نامه بپردازیم و در همین زمینه به زودی تفاهم‌نامه مشترک میان فدراسیون هندبال ایران با کشورهایی چون مجارستان، آلمان  و کرواسی به امضا خواهد رسید.

وی همچنین از تلاش برای برگزاری نشست هیئت اجرایی فدراسیون بین المللی هندبال در ایران خبر داد و تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا حسن مصطفی رئیس فدراسیون جهانی در ایران حاضر شود و در حال حاضر به دنبال پیدا کردن یک فرصت زمانی مناسب برای آن هستیم. در این شرایط امکان دیدار با مقامات سیاسی و ورزشی کشورمان مهیا شده و امکان اینکه بتوانیم از فدراسیون جهانی امکانات خوبی برای رشد و توسعه هندبال کشورمان از جمله در بحث مدارس پایه را کسب کنیم، فراهم خواهد شد.

رئیس کمیته داوران کنفدراسیون هندبال آسیا ادامه داد: همچنین با توجه به روابط دوستانه‌ای که با شیخ احمد فهد رئیس شورای المپیک آسیا دارم به دنبال آن هستم تا به اتفاق رئیس فدراسیون هندبال برای دیدار با او سفری به کویت داشته باشیم و درخواست میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در سال 1394 را در همین سفر ارائه دهیم. در واقع اقدامات لازم برای ارتقا روابط جهانی فدراسیون هندبال آغاز شده و در مسیر جدیدی هستیم.

توکلی همچنین از انجام فعالیت‌هایی جدید در حوزه رسانه‌ای هندبال خبر داد و گفت: قصد داریم تا در همایشی تخصصی به بحث رسانه و هندبال بپردازیم و آموزش تخصصی را برای خبرنگاران هندبال در نظر بگیریم. در این همایش از حضور نمایندگان 30 رسانه حاضر در جام جهانی قطر و همچنین سایر رسانه‌ها استفاده خواهیم کرد. در این سمینار حتی به مسائل فنی یک بازی هندبال، قبل، در جریان و بعد از یک بازی خواهیم پرداخت و آن را آنالیز خواهیم کرد.

وی افزود: به دنبال این همایش تخصصی یک سمینار بین المللی در دستور کار ما قرار دارد و برخی کشورهای همسایه از جمله روسیه، آذربایجان و ترکیه هم برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده‌اند. این همایش یک دوره بین المللی رسانه و هندبال خواهد بود که سعی داریم در 6 ماه اول سال 94 هر 2 همایش را برگزار کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی