بازدید 4260

جوابیه هیئت مدیره بازنشستگی فولاد به اظهارات طیب زاده

کد خبر: ۴۷۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹ 25 February 2015
اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد که از آبان ماه سال گذشته منصوب شده اند ، تاکنون هیچگونه حقوقی و حتی بابت حق حضور در جلسات دریافت نکرده اند.

به گزارش تابناک، جمشید مهرابی مدیر کل حوزه مدیر عامل و ارتباطات صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد در خصوص اظهارات خانم زهره طبیب زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن تکذیب پرداخت مبالغ مورد اشاره به هیئت مدیره این صندوق اعلام کرد: طی 14 ماه گذشته حتی حق حضور در جلسات نیز که در شرکتها متداول و قانونی می باشد ، به اعضای هیئت مدیره این صندوق پرداخت نشده است.

وی افزود: در شرایط حساس فعلی که عده ای نیز به دنبال طرح مباحث حاشیه ای می باشند از نمایندگان محترم مجلس تقاضا میشود، قبل از هر گونه قضاوت در خصوص این صندوق و برخی شایعات ، اسناد و مدارک مربوطه را از این صندوق مطالبه و مطالعه فرمایند.

مدیر ارتباطات صندوق بازنشستکی کارکنان فولاد درخصوص تامین و پرداخت مستمری بازنشستگان نیز تاکید کرد: با کمک و مساعدت وزیر محترم تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ، مدیریت صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد طی 14 ماه گذشته نسبت به تامین حدود 20 هزار میلیارد ریال منابع مالی برای پرداخت مستمری بازنشستگان عزیز اقدام نموده است و تا ماه گذشته تاخیر در پرداخت حقوق ماهانه را از 100 روز به حدود 20 روز کاهش داده بود و اکنون نیز تنها بخش اندکی از حقوق دی ماه باقیمانده که تا فردا پرداخت خواهد شد.

مهرابی افزود: برای پرداخت حقوق بهمن و اسفند ماه و عیدی 93 نیز برنامه ریزی های مناسبی صورت گرفته است و طی دو سه هفته آینده پرداخت خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار