بازدید 4105
۲

سرقت 3.5 میلیاردی از زن ساده‌لوح

کد خبر: ۴۷۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸ 25 February 2015
زنی که بعد از سرقت میلیاردی از خانه خواهرزاده‌اش خود را «جن» معرفی کرده و قصد اخاذی داشت، دستگیر شد.
 
به گزارش جام جم، رییس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در این باره گفت: با ارسال یک پرونده سرقت خانه به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون تومان به پلیس آگاهی، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت وارد عمل شدند.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی افزود: در تحقیق از شاکی معلوم شد ساعت 22 شب حادثه زمانی که از مهمانی به خانه بازگشته متوجه شده خانه وی مورد دستبرد قرار گرفته و مقادیری طلاجات، وجه نقد و ارز به سرقت رفته است.

با توجه به گزارش گروه صحنه جرم و بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد هیچ گونه آثار تخریب روی در و قفل ها وجود ندارد و احتمال دارد سرقت از سوی یکی از بستگان شاکی انجام شده باشد.

وی یادآور شد: ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده متوجه شدند زنی با شاکی تماس گرفته و با معرفی خود به عنوان «جن»، عنوان داشته من جای طلاها را به شما نشان می دهم و شما باید در همان مکان مبلغ 34 میلیون تومان بگذارید و گرنه بر سر شما و خانواده ات بلا نازل می کنم و این زن نیز مبلغ خواسته شده را گذاشته و مقادیری طلاجات را از آن مکان برداشته است، بدون این که موضوع را به پلیس اطلاع دهد.

ملاشاهی افزود: پس از گذشت مدتی دوباره همان فرد (جن) با شاکی تماس گرفته و مبلغ 300 میلیون تومان تقاضا کرده که ماموران با آگاهی از این موضوع، بلافاصله وارد عمل شده و در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی موفق شدند زنی شصت ساله را که مسئول گرفتن پول ها بوده، شناسایی و مخفیگاه او را نیز کشف کنند.

وی خاطرنشان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم که مشخص شد خاله شاکی است، ماموران با هماهنگی مقام قضایی وارد این مکان شدند و این زن را همراه سه نفر دیگر که در محل بودند، دستگیر کردند.

متهمان در ابتدا منکر سرقت بودند ولی پس از مشاهده ادله پلیس، خاله شاکی اعتراف کرد: طلاها را سرقت کرده و با مبلغی که دریافت کردم دو خانه در زاهدان خریده ام.

سرهنگ ملاشاهی افزود: این زن «جن» نما که علت و انگیزه خود را از سرقت، بدهی فرزندش در بازار و فقر مالی اعلام کرده بود همراه دیگر همدستانش به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عجب دیوانه ای بوده این جن!!!آخه احمق!!تو که سه میلیارد و نیم پول به جیب زده بودی دیگه 34 میلیون رو میخواستی سر قبرت بذاری؟!!
از این دیوانه تر خواهرزاده بوده که قضیه رو باور کرده .. راستی جن موبایلم داره!!؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل