بازدید 20777

التماس مسافران برای پرواز یک میلیونی به کیش!

در حالی با نزدیک شدن تعطیلات نوروز تبلیغ تورهای داخلی و خارجی شدت گرفته که یک عضو انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی از فروش هر صندلی در برخی پروازهای کیش به مبلغ یک میلیون تومان خبر داده است.
کد خبر: ۴۷۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰ 24 February 2015
در حالی با نزدیک شدن تعطیلات نوروز تبلیغ تورهای داخلی و خارجی شدت گرفته که یک عضو انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی از فروش هر صندلی در برخی پروازهای کیش به مبلغ یک میلیون تومان خبر داده است.

ناصر مرادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به افزایش نرخ خدمات در تورهای داخلی به دلیل گرانی هتل‌ها و حمل و نقل، اظهار کرد: جدا از این گرانی‌ها که البته آن هم ناشی از تورم می‌شود، یک عمل خلاف دیگر در بخش سفرهای هوایی در حال وقوع است که سازمان هواپیمایی کشور هم نمی‌تواند با آن مقابله کند و تا به حال فقط بخشنامه صادر کرده که تاکنون فایده هم نداشته است.

وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی در آستانه نوروز ترجیح می‌دهند از خرده فروشی خلاص شوند، برای همین صندلی پروازهای نوروزی را به آژانس‌های چارترکننده می‌فروشند و این آژانس‌های چارترکننده هم هر صندلی را به چند برابر قیمت عرضه می‌کنند و نتیجه این می‌شود که همین حالا برخی آژانس‌ها در حال فروش صندلی هواپیماهای کیش برای نوروز به قیمت یک میلیون تومان هستند.

مرادی ادامه داد: بیشتر مسافران چون به سختی برای نوروز صندلی خالی در پروازها پیدا می‌کند، مجبور می‌شوند این پول را بدهند. گاهی آن‌ها حتا به التماس دنبال جای خالی به هر مبلغی هستند.

این مدیر دفتر خدمات مسافرتی گفت: همه‌ی این اتفاق‌ها به دلیل نبود نظارت و برخورد جدی رخ می‌دهد. متأسفانه مجوز آژانس‌ها این روزها دست هر کسی است و دارندگان مجوز به استخدام مدیرعامل و مدیر فنی غیرحضوری می‌پردازند، آن‌ها هم که معمولا متخصص نیستند و تجربه مرتبطی هم ندارند غیراصولی کار می‌کنند.

مرادی با تأکید بر لزوم نظارت بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی بویژه در آستانه نوروز، اظهار کرد: شرایط در گردشگری طوری شده که هر شخص نامرتبطی می‌تواند بدون مشکل وارد این حوزه شود، برای همین دلالی‌ها در گردشگری زیاد شده و فقط مسافر است که بیشترین آسیب را می‌بیند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۴۲
متاسفانه دستگاهای نظارتی هم فقط تماشاگرند. همه چیز همینطور گران میشه مثل مرغ و کسی هم ککش نمیگزه ما مردم خودمون باید اقدام کنیم.نخریم و نرویم تا این نامردا ی خلافکار نابود بشن
واقعاً مسخره است!!!
در ایران همه چیز شده منفعت شخصی
در نتیجه 100 سال از اروپا وعقب هستیم و جهان سومی شدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
تو غرب که همیشه قیمت ها بر اساس نیاز زیاد میشه. قیمت بلیطها چند برابره تو زمان تعطیلات.
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
جهان سومی شدیم ؟ بودیم
رواج سو استفاده در همه جا؟! واقعا كه!
تبليغات كاذب نكنيد ، قيمت تور كيش در ايام عيد براي 3شب و 4 روز مبلغ يك و نيم ميليون تومان است ( هتل 5 ستاره + پرواز + صبحانه + ناهار ) . هرچند رقم اين تور قبل از عيد مبلغ 650 هزار تومان است
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
پرفسور عزیز ایشون هم گفتند بلیط رو تا 1 ملیون حساب میکنن . یعنی با عدد شما خیلی فرق نداره
ناشناس
| Austria |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
خب خود شما جواب تان را دادید!
چه خبر است که برای تعطیلات چون مشتری وجود دارد باید دوبرابر پرداخت کنیم؟
اگر قرار است ما هم تفریحاتمون از غربیها تبعیت کنه پس بذارید همه چیزش از غرب تبعیت کنه در غیراینصورت این سوء استفاده از تعطیلات و درخواست های زیاد مردم است

چنانکه متن گفته متاسفانه مدت هاست مشکل ایران و ایرانی نظارت و کنترل است والسلام
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
دوست ناشناس فکر کنم شما هم فقط به آگهی ها توجه دارید. تور کیشدر حال حاضر برای هتل 5* و با امکانات مذکور برای سه شب زیر 850 پیدا نمی کنید که این رقم برای عید حتی به 1800000 نیز می رسد
1 میلیون تومان!!!!!!!! بلیطی که تا 10 روز قبل 200 تومان بوده برای عید 5 برابر باید بشه؟؟ خوبه دیگه عید هم نداریم.باتشکر از مسئولین این امر.
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
عزیزم رفت و برگشت 1 میلیون شده . بلیط تور رو که یک طرفه نمی فروشن
به خداي محمد قسم بهترين راه نقره داغ كردن اين آژانس ها تحريم و نرفتن هست. چه اشكالي دارد كه يك سال به مسافرت نرويم. فقط يك سال. آن وقت نتيجه اش را خواهيد ديد. من خودم زماني در كيش دانشجو بودم و همين چارترها در لحظات آخر براي اينكه هواپيما خالي حركت نكند قيمت ها را به شدت پائين مي آوردند بطوريكه من با 15 هزار تومان هم (در سال 88) از كيش به تهران آمده ام؟!
اجازه بدهید شرکت های خارجی مسافر ببرند انوقت داخلی ها التماس میکنند
براي عيد پرواز قطر گرفتم ٣ ميليون بعد ماهان قيمت زده سه ميليون وششصد قضيه اينجاست كه در ايام عادي بليط ماهان ١٢٠٠ هست
واقعا مسخره شده، من با خانواده برای ایام تعطیلی 22 بهمن به مشهد رفتیم.
از 20 روز قبل همه ی پروازها پر شده بودند یا بهتر بگویم پر باز شدند.
و همه ی آژانسهای فروش بلیط فقط میگفتند چارتر داریم.
در نهایت مجبور شدم نفری 500 هزار تومان رفت وبرگشت و 2 میلیون برای چهار نفر ( حتی یک بچه ) بپردازم.
چرا همه پیز در این کشور شده منافع شخصی افراد؟
تا کی باید گوش همدیگر را ببریم؟
چرا کسی کاری نمیکند و مسئولین بررسی نمیکنند؟
آقای به اصطلاح مسئول بفرمائید اینهایی که چارتر میکنند باکدام یک از به اصطلاح مسئول دیگر دست در دست هستنند ؟
خودتان میدونید اینگونه کارها فقط از شبکه های مافیایی و قدرت سرچشمه میگیره و اشخاص معمولی نمی توانند اینکار ها را انجام دهند.
تو بقیه کشورها یه چیزی گران بشه مردم خرید نمی کنن تا به قیمت اصلی برگرده تو ایران وقتی گرون بشه بیشتر می خرن بعد هم با افتخار برای بقیه تعریف می کنن
من یک ماه است که درتلاشم برای خانواده ام بلیط هواپیما کیش بگیرم این داستان در مورد پروازها متاسفانه وجود دارد همه دفاتر هواپیمایی زنگ زدم هر کدام با افتخار من را به یک شرکت ارجاع میدهند و شرکت ها هم برخورد بسیار نا مناسبی دارند و بلیط هم نمی فروشند و میگویند شمای کیشوند باید حتما تور باهتل بگیرید.
بعد یک عده میگن ایرانی ها برای لهو لعب میرن آنتالیا و ارز کشورو میبرن بیرون. نه داداش درد ایرانی ها اینه که مسافرتهای خارجی خیلی ارزونتر از همین کیش در میاد . بخوای 3 تفر بری شیراز یا اصفهان هم همین دردو داریم.
عرضه و تقاضاست. البته تعداد هواپیماها بیشتر بشه خیلی عالی میشه اما همه جای دنیا زمان پیک قیمتش خیلی فرق داره با بقیه زمانها.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
همه جای دنیا خیلی چیزهای دیگه شون هم آزاده!
یا رومی روم یا زنگی
علی ع.
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
تابناک لطفا چاپ کن.
اولا عرضه و تقاضا برای کشورهای با اقتصاد آزاد و شفاف هست نه کشور ما که اقتصاد انحصاری شده.
دوم اینکه در کشورهای پیشرفته حمایت از حقوق مصرف کننده وجود داره، و نمی ذارن عرضه کننده هر جور دلش خواست عمل کنه. حتی در کشوری مثل آمریکا که نماد کاپیتالیسمه این طوری عمل می کنن. الحمدلله ما از هر سیستمی هر چیزی رو که به نفع خودمونه یاد گرفتیم.
علی ع.
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
ادامه پاسخ: "همه جای دنیا" خیل وقت ها قیمت ها رو از حد متعارف میارن پایین. مثلاً هواپیمایی ایرآسیا حتی بعضی وقت ها بلیت رایگان در اختیار مسافر می ذاره. چطور اون موارد در کشور ما اتفاق نمی افته؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
ديگه نه 5 برابر
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
در کشور ما هم اتفاق می افته دوست عزیز. همین بلیط کیش 200 تومنی در اکثر روزهای غیر تعطیل زیر قیمت و حتی تا 50-40 تومان فروخته می شه. ارزونیش خوبه گرونیش بد...!!!؟؟؟؟
مگه مجبوری به هر قیمتی بری؟!
تقاضا زیاده اون هم گرون میده. یک بار نشد این ایرانی ها خودشونو بتونند کنترل کنند.
چرا من مثبت و منفی میزنم ثبت نمیشه؟
اخر خصوصی سازی برای مردم همین است .
چه دردیه
یه تفریح کیش ارزش این همه ذلت و التماس داره ؟؟
هر سال صحبت از کنترل قیمت تورها می شود ولی هیچ کنترلی نیست و هر کس هر کاری می خواهد انجام می دهد و جای تاسف است که در ایران مرسوم شده جیب خودی را خالی می کنند
اینجوری میشه دیگه بجای کیش میرن دبی، ترکیه و ....
بهتره اداره دارایی برای دریافت مالیات از این گرانفروشی اقدام کندتا بی نصیب نمونه
ما از شعار نجات مستضعفین به شعور زندگی برای پولدارها رسیده ایم.مگر خودروهای آنچنانی در خیابان مشغول سوء استفاده از نوامیس مستضعفین نیستند؟
وقتی آدمهایی هستند که حاضرند زیربار اجحاف بروند و برای چندروز مسافرت پول زیادی بپردازند که باد آورده است و برای حصول آن زحمت نکشیده اند افراد زورگو هم پیدا میشوند که این پول بادآورده را از جیب مبارکشان بیرون بکشند دیگر گله و شکایتی باقی نمیماند. مردمی که پول ندارند برای نان شبشان بحالشان فرقی نمیکند که بلیط کیش یک میلیون تومان باشد یا صدتا تک تومنی.
همه جای دنیا تو روزهای عید اجناس و هزینه مسافرت کمتر میشه ولی تو ایران ظاهرا" همه چی برعکسه
نرید آقا نرید برادر من خواهر من نرید دقیقا شده مثه زمانی که می خواستیم تو مدرسه کلاس رو تعطیل کنیم چهار تا بچه خوب میرفتن سر کلاس
چارتر = رانت به دوستان
چارتر = خالی کردن جیب مردم بدبخت
چارتر = انباشت پول بی زبان در جیب دانه درشت ها
چارتر = دلال بازی در روز روشن
هر فردی چنین درخواستی بنماید مشخص است که دچار یک نوع بیماری است
خوب این چه کاریه با خودرو و قایق برود هم تفریح بیشتری دارد هم صفاست
همه گرونیها تفصیر خود مردمه
اگه اتحاد داشتیم و خودمون هرچیز که گرون میشد رو تحریم میکردیم و نمیخریدیم الان گوشی دست یه عده مفت خور زالو صفت اومده بود
بهترین راهکار این است که در ایتم نوروز به ایرلاین های خارجی اجازه دهند که ارائه خئمان برای پروازهای داخلی داشته باشند . قیمت بین المللی پرواز 1500 کیلومتری رفت و برگشت تهران کیش بین 100 تا نهایت 150 دلار است و خیلی از ایرلاینها استقبال میکنند اگه به آنها اجازه ارائه این خدمات داده شود .
یک ور قضیه بلیت یک میلیونی است ولی اون طرفش رو هم بگویید که بلیت کیش به تهران از 3 روز مونده به عید میشه 50 60 هزار تومان و باز هواپیما نصفش خالی است .. علت هم معلومه تعداد پرواز ها از تهران به کیش زیادتر میشه و مردم میخواهند برای اقامت تعطیلات انجا بروند . ضمن اینکه بلیت یک میلیونی میشه 300 دلار . الان برای ترکیه رفتن هم باید این پول رو بدهند . بهتر این است که به جنبه مثبت گردشگران داخلی نگاه کنیم . کسانی که پول خودشان را در وطن هزینه میکنند .. از طرفی بازار شب عید همه جا اینطوری است . سلمونی میرین 2 برابر باید پول بدین یا هر جای دیگه به عناوین مختلف هزینه ها بالا میره .. . نمیگویم این خوبه . ولی زندگی در غرب همینطوره . ثروتمندان از تعطیلات استفاده میکنند و مردم معمولی در این ایام کار میکنند و مردم معمولی در ایام دیگه که هزینه هتل و هواپیما کمتر میشه سفر میرن . ضمن اینکه در ایام تعطیلات پول خوبی از کار به دست آوردند . ما میخواهیم فقیر و غنی همه از تعطیلان نوروز استفاده کنیم . گاهی نمیشه .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار