بازدید 5765
برای دومین بار رخ داد؛

اهدای تندیس زرین جایزه تعالی سازمانی به فولاد مبارکه اصفهان

این اتفاق در حالی رخ داد که به دلیل بالا بودن امتیاز این شرکت در این دوره، عنوان شرکت سرآمد کشور نیز به فولاد مبارکه اختصاص یافت تا بار دیگر امتیازهای مدیریتی مجموعه‌های صنعتی در فضایی حرفه‌ای یادآوری شود و مورد توجه ویژه قرار گیرد.
کد خبر: ۴۷۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹ 23 February 2015
شرکت فولادمبارکه اصفهان، عنوان شرکت سرآمد کشور و تنها تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی را برای دومین بار از آن خویش ساخت.

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، دوازدهمین همایش تعالی سازمانی کشور با موضوع «توسعه قابلیت‌های سازمانی» آوردگاهی برای مدیران و کار‌شناسان سازمان‌های پویا برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجارب موفق در بخش‌های ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و عمومی بود.

در این همایش که یکشنبه سوم اسفندماه با محوریت توسعه قابلیت‌های سازمانی و با حضور مهندس نعمت‌زاده، وزیر صنعت معدن تجارت و مدیران ارشد سازمان های پیشرو کشور، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، شرکت فولاد مبارکه اصفهان توانست با بالا‌ترین امتیاز و برای دومین بار، تندیس زرین این همایش را از آن خود کند.

اهدای تندیس زرین جایزه تعالی سازمانی به فولادمبارکه اصفهان

این اتفاق در حالی رخ داد، که به دلیل بالا بودن امتیاز این شرکت در این دوره، عنوان شرکت سرآمد کشور نیز به فولادمبارکه اختصاص یافت تا بار دیگر امتیازهای مدیریتی مجموعه‌های صنعتی در فضایی حرفه‌ای یادآوری شود و مورد توجه ویژه قرار گیرد.

محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت معدن تجارت در این آیین پس از اهدای تندیس زرین این دوره به دکتر سبحانی، مدیرعامل فولادمبارکه در جمع مدیران و نمایندگان سازمان‌های متعالی کشور گفت: کسب این موفقیت که در گرو ایمان و عمل صالح انجام شده است، در دو مؤلفه تعهدی که انسان به جامعه خود احساس می‌کند و همچنین اعتقادی که به آن دارد، خلاصه می‌شود و اگر بخواهیم خود، خانواده، شهر و دیار و جامعه را بسازیم و عدل الهی را ساری و جاری کنیم، آن وقت است که به فرامین الهی عمل کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه برخی شرکت‌ها به موازات فعالیت‌های ساخت و تولید در بخش مسئولیت‌های اجتماعی و خدمت رسانی به مردم نیز همت می‌گمارند، خاطرنشان کرد: تصمیم گیرندگان در سازمان‌ها باید با پیاده سازی اخلاق متعالی در شرکت‌های خود، زمینه‌ای فراهم کنند تا به بالا‌ترین درجات رشد و آبادانی برسیم. باید از حضور انسان‌های فرهیخته و دلسوخته که سالیان سال در این عرصه تلاش کرده‌اند استفاده نمود. وقتی در قالب یک تیم قرار بگیریم و نقاط ضعف همدیگر را بپوشانیم و آن‌ها را به نقاط قوت تبدیل کنیم، خواهیم دید که امتیاز همه شرکت‌های ما به بالا‌ترین حد خواهد رسید.

اهدای تندیس زرین جایزه تعالی سازمانی به فولادمبارکه اصفهان

سبحانی، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، پس از کسب تندیس زرین در جمع خبرنگاران حاضر در همایش گفت: تندیس زرین تعالی سازمانی حاصل دسترنج، تلاش و همکاری مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت فولاد مبارکه و شرکای تجاری کسب و کار آن است که در مسیر تعالی، یکدل و هماهنگ تلاش کردند و این شرکت را به این نقطه رساندند تا باعث سربلندی و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی تصریح نمود: این افتخار یک شبه به دست نیامده است. در این فرآیند فعالیت های گسترده‌ای در زمینه ساخت و انجام کارهای زیربنایی، انتقال دانش فنی در سیستم‌ها و نظام بهره برداری توسط نیروهای متعهد و کارآمد در سطوح مدیریت و کارکنان صورت گرفت.

وی در پایان یادآور شد: مسلما این پایان کار نیست و تلاش خواهیم کرد همچنان با بهبود فرآیند در این مسیر بی‌انتها گام برداریم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان